Thursday, November 27, 2008

zaman2 berakhirnya smk seafiled dr diari hidup donad

..sambungan cerita..

kiranya,ini lah last moment saya dgn seafieldian sblm saya msk ke sbpi gombak.cit.
masa last week tu,mmg saya bwk camera.ade chance jer,mesti tgkp gmba.tarik jer sape2 yg saya nak..hehe..so,ni lah sdikit dari gmba2 yg saya tgkp
my classmate.4cekap'ian


di sebelah saya ini, leslie(classmate since form 1-4).tp bkn dia yg saya nak highlight kan yea..saya nak tunjuk yg info board blkg tu,saya yg buat *AJK Keceriaan PRS*
taktau apa caption spttnya.tapi ini lah tmpt beratur ktorg.
p/s:tgk name building kt kiri tu.blok ANGGUN weh!nama klasik btol :p

geng anak2 cina yg rpt dgn saya.
*pergh,muka diorg sume pn nmpk baik2 jer.br ku perasan*

geng bijak pndai dlm batch.di knn saya tu,dua-dua bdk lompat jgk ;D

kecoh cenggini laa bila nak view balik gambar2 yg dh d tgkp.biase laa tuuuu :D

yg bergaya mahu korek idung itu namanya,bay sinchan.serius nama nya sinchan.mesti mak dia x expect nama ank dia akn kua jd nama katun popular kt ntv7 kan?
note:sblh knn sinchan adlh kairol azwar.familiar mungkin jika anda bc post2 sblm ini ;D

ini nik nadia athirah.kwn paaaaaling lama saya(selaen incik korea).
kitorg knl since tadika lagii *umo 5 thn* smp skng.13 thn sudah :))
kami ada chemistry mungkin.smp sekarang ke mane2 saye pegi,mesti nik ade jgk :)
note:cik nik kita skng blaja di uia juga,kos engineering


so,itu aje gmbr2 dkt sekolah,skng,gmba2 kat umah kawan2 saye pulak

farewell party kt rumahnya nik nadia.
timekasih skali lg sbb blnje mcm2 food aritu :)
(kite masih igt smp sekarang tau makcik! :p)

and this one...




farewell party kt rumah saye.yg dtg pun cume kawan2 yg rpt dgn saye je

lastly.....my besties.kairol,farah,cik donad

so,dgn berakhirnya gmba di ats,maka berakhir lah sudah cherita zmn persekolahan saya bersama rakan2 dr smk seafield.tak byk yg dpt di kisahkan..tapi apa-apa pn,ia mmg sebuah pengalaman yg tak boleh di lupakan.
mknn di sekolah subang jaya yg sedap2 lagi mahal.konflik persahabatan(haihh ayat..).kawan2 yg muhibah.puppy love mungkin?haha.dan baaaannyyaakkk lagii..

walopun sudah x penah berjumpa dgn mereka semua,tapi dgn wujudnya facebook,saya tlh berjaya meng-cntact balik semua2 kawan muhibah saya yg mana tak menggunakn fs.nak taknak kene laa appreciate jgk kewujudan fb ni :)

slps ini,saya akn mencherita kan pulak zaman2 persekolahan saye di SBPI Gombak.
itu juga pastinya adlh sebuah kisah yg sgt menarik dlm hidup saya!tunggu yea....
sekian saja utk kali ini,tata,salam!

eh cop2,
sesi teka teki di wujudkan balik harini.hehe.ngengade

soalan nya ialah; you all pikir elok2 naa :D
kalau you all hebat,binatang ape yg boleh jadi pandai kalau i duduk blkg dia?

4 comments :

Mardhiah said...

lps ni story psl kt sbpi pulak ker,
nenek?
hueh...
:P

Muhammad Faris Ismail said...

4 CEKAP!!!!!!!!!! 2 kelas ak dlu.. ahahaha b4 kua seafield... ngeh3... kak dee mmg tiru r.. ceh,

donad said...

eleh,ngko pn aku xknl dlu..
nak tiru apenye?hahaha ;D

Moon said...

alalala tomey nyer ko!