Saturday, December 13, 2008

sebab-sebab kenapa aku x suka myspace

byk sbb yg mendorong aku utk tidak suka myspace

aku x suka buletin board di penuhi dgn msg2 sebegini 'i'm online now ppl'
kau online snyap2 sudah.nk bgtau 1 dunia buat ape?
mmg spesies x cukup kasih sayang la ni
nak kn perhatian dr org ramai

pastu,ada mat rempit2 mana yg tny, 'hai,nak knl leh?'
jwpn aku pendek je: 'boleh blah'

pastu lagik,kebanyakan gadis2 lak berlumbe2 nak tyg gmba cm haram
oh plis ah!
kau nak tunjuk sume bende kat org ape pasai?
muka melayu.tp nk kaler2 habes sume warne ade kt rmbut tu.
muka melayu tp baju dh x berapa melayu dah -.-'

aku sgt x phm knp diorg sggup bt mcm tu?
nk bg llaki nak syeh?
bkn nye diorg dpt duet ke hapa..
kan?kan?


lg satu,spesies CAGLA(cari glamer)
bila dia dah taruk gmbar br kt profile..
sebuk laa die berayat begini di buletin board 'new pictha,pliss cumment yaww'
ahh,geli btl aku nk type ayt cmni
hahaha..ko nak sgt kwn2 kau komen gmba2 kau knp?
diorg tu dh cukup perfect kah utk mengkritik ciptaan tuhan?

and satu lg yg aku realize,kalo gmba couple tu..seboleh2 nya laaa nak melekat dua-dua bdn tu.xbelajaq agama kah diorg bhw kamu xleh sentuh yg bukan muhrim itu?

itu satu..pastu ade la pulak kawan 'baik' yg kononnya merestui perhubungan couple itu dgn meng-komen lebih kurg begini 'sweet laa korg', 'korg sesuai sgt','bila nk kawen?'
ah,bengong~
blaja pn x abes lg..dh bercinta bagai nak rak.kalau mnjadi tu xpe la jgk.kalau yg x mnjadi tu?hah,ape cer?ape kau nak jwb kat akhirat kelak?

huh,okay2,sudah cukup berapi ni..kene stop dlu.ape-ape pun saya x bermaksud saya ni kononnye dh bgs sgt.saya pn manusia biase yg melakukan kesilapan.. cume arini tibe2 saya nk luahkan apa yg saya rasa je

myspace terlalu sosial bg aku
okay,sbb tu aku x aktif ber-myspace.
sekian saja~salam

p/s:buat profile myspace pn masa dulu2.zmn baru nak mncul bnd2 ceni..

10 comments :

Mardhiah said...

betul2 sgt~!!
kesume bnde y ko mention kt atasla bt aku mls gileeeeeeer nk bukak ms.

aku bt ms dl pun cz nk kontek kazen aku y takde fs.
hohooo~

nad,
tlsla pulak psl facebook.
aku taktau cmner fb...:P

Anonymous said...

ehhh...sameeee...to me myspace utk dak2 skolah yg baru nak up. nak social. hahahah tp seriously,smue nad ckp betul. apsal la nak post2 bulletin yg kdg2 digunekan utk chatting. hampeh giler!! sakit ati je bace. haihhhh. lek2. frenster n facebook kan ada. huhuhu

faragadisbiasa said...

nad!
kitew baruw lewtak post baruw kat page kitew..comment plish!!tentiu cayunk~!
wakakaka~
cam haram!
weh aku baru je berpikir2 nak post tajuk nih.tapi kaw dah post dlu..terima kasih!haha~

Huda Saffry said...

eyh same same
saye pon x suke bkk ms
rase sebijik cam yg ade kat post nih
menyampah..!! hak3

Anonymous said...

btul tu.bersetuju dgn pendapat awak nad.lame tak jenguk.busy lately.myspace actually one of the place yg boleh mengantoikan org2 ni pny perangai.ade tu,yg thu kawan2 die hny ada fs,ltk gmbr leklok la kat fs.bertudung and so on.

tp,kat ms.mak ai.seboleh2 nak pki baju yg tak cukup kain.

bobo ramli said...

yup
ak sgt agree
ramai org kat ms
suke sgt nk popularity
ape ade sekadar kt ms tp kt lua
ko cm bonggok
hahaha
tmbahan org2 yg "baby talk"
jika nad tahu apa ini
sila melawat page imah
hoho
ini perangai sgt mmbencikan

Leha Kebaya Jarang said...

aq xde myspace :D
bangga2!
hahahaha
lgpun pening ah
bnyk benda kat dlm satu page
ntah apa yg nak di sumbat
padat lg mampat!~
ya aq benchi myspace
harap maklum
dan terima kasih krn tulis post ni cik nad!~
wohooooo~

Muhammad Faris Ismail said...

tp ak rse ok je myspace.. tgk friend gag r...

bobo ramli said...

for frens okay la
tp kebanyakan nye
ramai org yg men'add' anda
adalah org yg gatal dan geng geng yg
kurng mnyenangkan
hoho
itu pendapat saya sahaja ya

donad said...

mar:fb okay je setakat ni

ham:bdk2 ni ada sindrom(KKS) iaitu kurang kasih sayang agknya

fara:tiwmewkawcewh.hahaha..gedik.aku buat x mnjadi pulak

huda saffry and kam:wii.saya tahu rmai di klgn kita yg berpkrn begitu.sbb tu terasa nk tulis psl ni

bobo:dh bc dh.itu satu topik pn blh buat cerita doh.haha.kalo yg br add pastu tibe2 komen,hai,nk knl leh?..ah tu jgn lyn laa..tu mmg part time org2 xde keje je tu

chef:tumpng bgga kamu chef.haha ;D

petra:ko kan senget.mmg laa lyn org senget gak :P