Friday, December 12, 2008

sembilan disember duaribulapan

Semalam-semalam,9 dec 08.kami plan mahu smbut besday mar.advance 2 hari.hari sebena ialah khamis.tp d sbbkan ade bbrp org tu akn ada hal pd hari khamis,maka d awalkan lah.aku msg suma org dtg pukul 11.andd,it turn out last2 sume berkumpul pkol 1230!aaa,penat aku ngan mar yg mnjadi punctual :(

Sementara tggu org2 lambat2 itu dtg,kitorg jln2 laa dlu kt asean avenue,mph ngan popular..masa kt mph lah,terkantoi jumpe fitra.seb bek laa makcik mar x figure out hal sebenar walaupun die dh tny mcm2 knp fitra buleh ade kat sini etc. then bella ckp diorg dh smp,kitrog trus g pizza hut.bila baru jumpe,sume sebok nak borak2 lalu meninggalkan aku dan myra utk berbincang nk order apa.hadoi..ak rs susa sgt2 nk bt keputusan.ade nak tu,ade nak ni,dkt 15minit kot bincang dua org.smp pening kpala ktorg. -.-'

Masa dh setel oder2 tu,aku pn msg la mr F. (fitra) soh msk pizza hut.boleh lak die kata die segan!.so then aku ngan myra g jmput die yg tgh dok tgk org men skating.cett,dpn kfc je.dh dekatt sgt pn masih mahu segan2 kucing :P adoi ay..bile fitra msk,jeng jeng jeng…cik mar pun mcm 'EH EH EH'..haha..i've expected this.gelabah semacam makcik ni!(ni mmg tindakan refleks die ok)

And masa kt sini laa,asek tuka2 tmpt jer.kejap dok sini,kejap dok sana.yg pasti,aku nmpk ade org tu jeles bila faruq bersembang dgn myra.siape eh org itu? korg teka la.Kui3.aku ade 2-3 saksi. :D

Aku end up dok kat the end of table antara poji ngan faruq.ok lah tuu.dpt tgk suma org.hehehe..nesh ade beli relighting candle.jenuh laa makcik mar ni tiup.penuh laa pizza yg kene cucuk dgn lilin tu dgn pesembor fresh dr mulut mar :p.Masa dh nk abes mkn ain br smp,di sbbkan besday ain pn dlm bln 12 jgk,kitorg pn nyanyi la jgk lagu besday die.haha..die pn mgalami naseb yg sama kne tiup lilin tu byk2 kali.

gmba2 semasa di pizza hut;the birthday girl.eh,kenapa kamu nmpk gemuk di sini?ngahaha ;D
the upcoming birthday girl,cik neollene :)
bajet paparazi yg tgkp gmbr die

Lps mkn,ade yg nk tgk wyg and maen boling.so,kami split laa..yg maen boling adelah 7 org kan.best sbb lama dh x maen.1st game faruq mng and kitorg terpaksa tmbh 1 lg game sbb ade org tuu x puas ati kata die td CUMA training jer..So tmbh laa lg 1 game.yg perempuan2 sume sebenarnye dh lenguh tgn.tp bantai jela maen.heh~2nd game lak br laa nesh mng.berguling2 dia hepi :)

bola berkuasa jantan dr mar ^.^
lihat tgn knn nesh.isk3, die cramp di tmpt yg x sepatutnya -.-'

aku pny bola tumpang lalu

org-org 'terer' ;pbella yg suke bermain dgn longkang :)) lalala

Pas maen boling pegi maen arcade.perkara biase yg di buat stp kali kua.
hoh.kali ni aku di paksa utk maen jgk.-.-‘
sume kasik can je kut kat besday girl utk menang? :P
Aku dh kata aku xreti,so mmg end up aku klh aa dlm racing kete tu.kete pink jht,sll lggr aku..huk3.sapelaaa gerangan kete pink tu kann
Lps maen tu ktorg kumpul dpn mcd.mkn eskrem smbil tggu ain ngan myra dtg.nk balik dh ni.tu yg nk jmpe dulu kan.sblm blk tu,kitorg pn amk la gmba dpn mcm-pokok-kismes-tu..sume cm jakun jap sbb amk gmba guna slr ain.hehe..mekasih ainn :)

Dr situ,kitorg suma berpecah la.poji ngan faruq balik sama2.aku ngan mar.bella ngan ain ngan myra.aku g kdai buku popular sbb nak mntk blk duet.die kire harge pen yg aku beli 2 kali ganda kot.smp rm 19.pdhal rm12 je sume skali.nk tggu die pulgkan duet tu mak aih,bukan maen lama lagi.susah benar ke nk bg je duet tu?ni die p uruskn sume yg beratur pnjang tuu nk byr dlu.(2 line yg sangaat2 panjang tau) penat tggu.aku igt ni pogram boiling point ke hapa.hahaha..aku sabar jela.kut2 leh menang rm50 :p haha..berangan2.Nk kt 20minit tggu,br laa die bg :(

Oh yea,pas situ,kami x blk trs.di sbb kan ujan yg sgt lebat and ade org tu trauma nk drive dlm keadaan cmni,maka kitorg pn smayang la dlu.masa tu,kaki mmg dh x larat sgt nk jln andd,sakit pinggang!dh laa xjumpe2 ktne autopay pny station.haha.tulaa slame ni dok harap kt bapak jer :P

Bile dh setel suma,blk la kitorg dlm pkl 620 cmtu.jln jem tp masih berjalan la kan.apakah sehari(what a day!)haha.sekian saja utk kali ni.penat la upload gmbr2 ni..tata.slm

3 comments :

Mardhiah said...

aha!
mesti bapak jeles x-wife die kene kaco..
ahahah~~

oit!
ape ni kate aku gmk!
kejom!

faragadisbiasa said...

nesh mnang boling?bukan radzi eh?kat blog bella gaye cam radzi yg paling terer..huhu~
tuh belum ade aku..klu x mesti nesh akan berguling2 kesedihan sbb kalah ngn aku..miahahahah~

wobot said...

de membe yg de tindakan refleks yg cmtuh mmg besh snanye...

kucah pnye orgla..kdg2 mncuit ati