Saturday, December 13, 2008

projek rahsia di dedahkan!

nak tahu apekah dia yg di katakan projek rahsia selama ni?
tadaaa!
anda masih igt psl projek penanaman benih kacang yang tak menjadi?
jika tak,sila baca post lama saya utk refresh sikit2 :)

sengaja saya amek peluang cuti pnjg ni utk tmbh sedikit kehijauan di rumah
benih kacang itu
1st day xdak respon.aku soh assistant ku siram kan air.gmba di ats ni adlh gmba pd hari kedua.assistant saya tu bgn je pagi2 trs kua rumah utk cek kacang ni dh tumbuh ke blom.haha..semangat nyee :))
2nd day.petangnye pulak baru saya g tgk pokok ni.nk tgk pe jd ngan tulisan nye.haha..mmg ade la kt tmpt yg saye pgg tu.tp x clear sgt la.dh laa bhs cina kut.*x paham2* =.='

3rd day:mengambil inisiatif mmbersihkan kacang itu dari tanah2 spy tulisan lebih senang d lihat.tapi apakan daya,penangkap gmba pulak shaking.haha..mknanye,korg still x nmpk la tulisan tu :p

hehe..tu je pun projek rhsia saya.xde lah ape sgt.oh yea,ni lah assistant yg penuh bersemangat dgn projek ni;atikah farahin(sepupu saya)

2 comments :

R4FID said...

bagus bagus....

Leha Kebaya Jarang said...

cik nad si pencinta alam :)
let's fight global warming!
yeah!!!