Wednesday, December 10, 2008

sepupu ku part 2

Rentetan cerita aku dan sepupu ku tempohari,aku ada cerita baru pasai dia

Aritu dia sengaja je cari pasai dgn mmbaca msj ku.dh laa dlm nset ku tu byk msj dr poji.luckily fahim(sepupuku) x dpt figure out siapakah poji.hahaha.ms nk rebut amk blk nset ku dr tgn bdk gemuk ni,aku ‘ter’buat 1 tndkn refleks utk mencapai nset ku yg de pgg...nk tau apa?

aku gigit tgn dia..trus die lpskan nset tu..puas ati aku walapun sbnanye aku geli gigit tgn dia..haha..pastu aritu smp sudah dia pggl aku raksasa sbb gigit tgn dia.arhh,aku x pedulik.yg penting aku dpt blk hp aku. aku ckp lg kat die,’ kalo fahim bt lg,kakak gigit lg kuat’ pastu die ckp’ee,xmau2,gelinya org gemuk nk gigit fahim’ (die kn pggl aku gemuk jgk.huhu)


ouh,aku ade bat 1 pojek rahsia.and dh berjaya pun!tggu nk upload gmbar je dr fon.br ku akn crite kan apekah projek rahsia yg x berapa nak rahsia tu :)

6 comments :

Mardhiah said...

ececeeh~
apekah projek rahsia tu?
:P

aimanhalim said...

kalau anak orang pun da gigit
anak sendiri nnt tah ape la jadi
haihh nad nad sabar banyak2
*bagi donad
nah makan donad ni
tenang2 ye :P

hajar DK said...

haha nad.. teruskan membuli kanak2 mcm tu..
budak kecik ni xleh dimanjekan sgt.. kdg2 kene ajar diorg erti kehidupan sket..

Radzi Tajuddin said...

sbnrnye..mmh ini perangai nad yg sebenar. kuat menggigit.. hahaha

nabebe said...

haha! aku cam tau je pe projek rahsie ko tuh!
kot la..
hehe ;p

kak dee said...

bella:kata rahsia,mn buleh gtau :)
hehe,pe yg ko pk hah?

hajar: ni mnghasut la pulak :P

radzi:mn ko tau ni pangai sebenar aku?penah kene gigit jgk ke?haaa~

aiman:xbuleh2.kalo nk tenang g mkn donat?donat pun ade kt suway pyramid.kalo nk g sumway tu dh laa kene ngadap jln jam.lagiii laaa aku bgg.haha :P