Saturday, December 13, 2008

hobi famili saya

mungkin beberapa teman rapat saya sedia maklum apekah die hobi famili saya.
teka cpt.siape btol tepuk tgn sendiri.
...................
..................
...................
teeet,masa dh tamat (mcm dlm raja lawak tu)

jwpn nye:masuk contest
dan alhamdullilah rezeki kami sekeluarga murah
berkat doa dan usaha mungkin
ni adlh lah gmba2 sepanjang tahun ni pny price giving ceremony(seigt saya lah)

tp yg ni xigt bila la pulak.. tp ms tuh saya x ikut serta dlm majlis ni.sbb apa x ikut?ntah,x igt jgk.huhu -.-' wohh,sedih lah jgk..dh laa diorg dpt jumpe fara fauzana ngan fbi.pastu mkn kt TGI friday lak lps tu!huk3.sabo jela~

peraduan Telekom Malaysia
abah menang ape?
lihat apa yg encik nasir sedang pegang.dan anda mungkin boleh agak :)
note:encik nasir yg berkemeja putih itu


huk3.x aci sungguh :(
kalau rajin,bc lah blog fbi pasal event ni :)

ni pulak,peraduan courts mammoth.beli brgn diorg then kene buat tulisan kretif.alhmdllh mng jgk.tapi,masa die hantar surat bgtau dh mng,kitorg pn x tahu lg mng apa.die invite utk dtg 1 lucky draw pny session..sume pemenang2 di jemput.dlm 30 org kut..

kn dh kata xtau dpt hadiah apa lg.so,peserta2 kene pusing bende alah mcm roda impian tu utk tentukan kite dpt apa.kalo jarum kat biru,dpt cash.kalo kt merah,dpt brg elektrik,kalo kt kuning,dpt perabot...kira mcm naseb laa jgk.bila abah pusing..jeng..jeng..jeng...
tgk apa abah dpt.....

btol2 antara biru dan merah.siryes jarum tu berhenti antara dua warna tu.and bila panel dtg,die sah kan jarum benti kt warna biru.hehe..baekk nyaa panel tu :) timakasih

lps tu pulak,abah kene pick 1 je dr 30 sampul warne biru yg ade di sediakn..
jeng..jeng..jeng...(sekali lg kene bc dgn saspen)
bila bukak je sampul...
tadaaa!
mnjerit org2 kt dlm dewan tu.sonok yg amat.pdhal abahku,mcm biase,takde respon terkejut lnsg.cume sengih jea..hahaha :))

ni pulak mak saya.
peraduan haprix yg di menanginye mmbawa beliau ke carcosa seri negara utk dinner bersama adflin shauqi.ok,dpt liputan dr melodi okay.haha..tibe2 haritu mak msk melodi..auww,femes 1 kampung mak saya ni :)
wohh..and btw,mak ckp adflin ni comel gila(myb dr segi saiz kut) :)

ni wartawan terjah-terjah kat melodi tu;michelle.sapa tgk melodi,die knl la pmpn ni
comel je die lukis org tu :)

yg ni pun gmba2 mak saya em,kamu lihat dan fhm sndri lah gmba2 ini.saya mls nak ckp.huhu

bestnye.dpt g jepun free2 jek

oh okay,enuf dgn gmba2 fmly saya..skng nk cite sikit pasai gmba d bwh ni.ni adlh kete kwn parents ku yg juga merupakan kaki peraduan.lihat bonetnya..penuh dgn set brg2 DELL yg br d menangi nya.d sbb kan dia ni lagi lah raja peraduan..sume bnd dia dh penah mng,so brg2 hadiah yg die dpt ni die jual2 je kt sedara mara die.separuh harga pulak tuh!ishk3..bgsnya kalau kita dpt jd mcm dia kan :)) *muka megharap*

huhu,sekian saja post utk kali ni.

oh ye,nk tny pendapat korg.muka saya ni mcm muka siapa?lebih kepada mak atau pun abah ?
setakat ni ramai responden mngatakn saya pny muka mcm muka abah..huhu..anda pula bagaimana?
meletak gmba ni spy dpt mmbantu kamu mmbuat perbandingan dgn lebih mudah.
sila bgtau yea.saya nak sgt2 tawu saya ni muka mcm siapa sebenarnya :P

p/s:oh jgn pelik knp ku adik beradik x same lnsg rupa..haha

10 comments :

Anonymous said...

HUISH,NI KE HOBI UR PARENTS. serious BEST GILERRRRRR!!!!!!!! hahaha syok2.... ;)

Unknown said...

muke abah...haha,..

ArifSukarno said...

jelesnye!!!
huhu

Unknown said...

hah nad!! tetibe aku teringat sesuatu..
muke mak hang ade iras2 wife baru aziz sattar..
seyes!!!

donad said...

hehe..rezki msg2 kan :)
kene usaha sikit

hajar,muke wife aziz sattar tu cmne?
tgk cket~

waa.nape xde sp pn nk jwb muke aku cm muke sape melaenkan hajar?

haha..sadis tol

Unknown said...

muke wife die macam mak hg la..
xingat la pe name die..
tapi name bapak die Denan..
hg google la..heheh..

bobo ramli said...

muke anda same ngn ayah
tp hidung ikut mak
haha
betul ni
heh :D

Leha Kebaya Jarang said...

lah mak ko kuar melodi??
kontroversi betul
ahahaha
muka ko mcm = abah
jeng jeng jeng

donad said...

nmpknye abah ku akn menang lagi!
wii~

Muhammad Faris Ismail said...

wow.. cool gle r.. mmg murah rezeki.. alhamdulillah...
mse kecik2 dlu ak slalu msk aktvti cmni.. tp da meningkt remaja beralih arah lak.. GO nad GO!! mga bnyak menang lg.. hee...