Friday, December 5, 2008

sepupu ku

lama x update
bizi jaga spupu2 ku yg menginap di rumahku sementara mak pak depaa p mekah

arini,aku dh buat sorg bdk dajah 6 hampir nangis *kot*
bukan salah aku sepenuhnya
dia yg cr pasal
dia ckp aku gemok.padahal aku ni kurus *kot*

pastu selalunya lps mkn,
dia sengaje x angkat pinggan dan cawannya ke sinki
mentang2 dia tahu aku yg kena kemas dan basuh,
kalo dia bt xtau je xpe aa jgk..
sakit hati itu pasti lah.tp x laa se-sakit hati mana
KALAU dia x kata, 'eh kak nadia..buat keje cpt sikit laa..
buat keje sikit pun lambat.hahahaha'
padahal aku lmbat bukan sbb apa pun.aku kena tggu adik2 dia lg dua org tu mkn.
tu je.

argghh,bengang aku

tmbh lagi,dekat ruang tamu,aku ada sofa faveret ku sendiri
dia pun tahu itu sofa faveret ku
lagii la dia saje2 cr pasai
dgn landing di sofa ku selama mungkin sambil berkata begini
'aahhhhh,selesanya sofa niii..kak nadia duk kat lantai je ke?x besnyaaaa'
ayat ini di ulang setiap kali cite kat tv tgh iklan

hadoi ay.sapa x hot kalo cmnih.
walapon remeh jer,tp bila dah di compile2 ke-bengang-an ini,
aku pun mengambil tindakan utk revenge
xleh blah

tadi,
dia maen X box.lawan lumba kete dgn adik perempuan dia
dh kata adik dia perempuan.pastu x pnh maen lak mende ni..
mmg laa x pro kan?
so dlm 1st game diorg dua lawan..
dia menang,dia besorak bagai nak rak
aku ngan abg aku yg menonton aksi ini sengaja men-senyapkan diri
tanda boikot

second game
adik dia menang
kami bertiga sorak gila-gila
dan aku yg sedang dlm misi membalas dendam ini pun
berkata kat dia 'haha..bdk gemuk dah kalah' *ulang byk kali*
hah,puas ati aku walapun dgn sebaris ayat ni saja
dia diam terus.x bersuara smp habis game

haaa..tawu pun bengang
walapun aku tahu ia agk kejam utk berbuat begitu kpd bdk sekecil itu,
tp pdn muka dia
tu laa..sapa soh hang dok kacau kak nadia hangpa ni!
haha

sekian saja,salam :)

9 comments :

chef hasyimah said...

tarik nafas...hembus
tarik dan hembus cik nad
h a h a
relax2, time2 gini lah
nak ber"mesra" dgn cousin2 anda :)
dah besar nant
nak dngr diorg ckp pun ssh
papehal
aq sokong 200% tindakan kalian
dgn bersorak bgi nak rak
ketika adik nya menang!!!
yay!!!
pdn muka bdk gemuk!!! XD

Radzi Tajuddin said...

dgn budak kecik pon gaduh.. adoi. hal2 kecik je pon. ish3 padahal hari tu kata bukan main suka kat bdk kecik.

kak dee said...

aritu laen citer
bdk nya comel
dan x buat hal
diorg bdk kecik je pun (2 thn ke bwh)

yg ni mmg irritating
x pdn ngan nk msk form 1 nye lg
kuat ngacau aku
huhu.bengang

ilham5 said...

HAHAHAHAH nadddd,betul kate radzi,bkn ske dak kecik ke? ;) tapi mesti inni budak sgt annoying kan? ish. ham pn leh bengang gak kalo jd nad. hehe

aimanhalim said...

lahai..
hang nanti ada anak sendiri baya cam dia haku tak tau la apa jadi..
banyak lagi kena blajaq ni kiki
*geleng2 kepala*

petra said...

tiba2 menyokong bdak kecil itu..


kak nad GEMOK..
(msti donat marah kt ak) hahha..
klo ak jd ko.. ak da ankt dak kecil 2 then duduk je kt sofa 2.. then suh dak kecik 2 duk atas ak.. lme2 dye puas r.. then tros ddk bawah.. hahaha...

hajar DK said...

haha.. cayalah nad!!
aku pun ske gak revenge (buli) dak2 kecik neh..
huhu.. klw dah besar, aku tak mampu, terpakselah cari budak kecik sbg mangse.. XD

fareen said...

weyh nad...ngn budak kecik je kot...hahahaha klaka la nad niee

kak dee said...

aiman:eleh bajet le kamu!..mntang2 byk adik2.hehe :D

petra:xleh bia kan die ddk ats aku.penyet laa aku kalo cmtu :P

hajar:haha..bdk2 lagii.bio jelaa diorg kan..tp xleh laaa bio sgt2..sat g naek kpala :p

fareen:wii *senyum comel*