Thursday, December 18, 2008

kerinduan

2 hari sudah,adik2 sepupuku tlh balik ke rumah mereka kembali.ibubapa mereka tlh slmt pulg dr menunaikan ibadah haji.walaupun flight delay 10 jam..bdk kecik 3 org ni ttp sbr menunggu masa itu

dengan takdenye si kecik2 ini,saya terasa sunyi(as expected la kann)
sebab...
xde org nk cr gaduh dgn saya lg
xde org nk tlg saya amk kan brg kt atas umah.
xde sape nk teman saya tgk geng bas sekolah dan kapten boleh kat astro ceria.
xde sapa nak tny saya bila nak goreng nugget bila waktu petang
xde sapa sudi nk garukan blkg bdn ni walapun sebenarnye x gatal
xde sapa yg boleh saya bebelkan
xde sapa akn berdengkur lagi dlm bilik tdo saya
xde sapa nk mintak saya teman diorg g pdg pemainan stp ptg
xde sapa mntk saya belanje aiskrim traffic light lg
xde sapa nk maen2 ikat rambut dgn saya
xde sapa nk rebut selimut dgn saya.hoho =.=
anddd lastly..
xde sape nak jd assistant saya utk maen wedding dash yg sekarang ni dh level 5.4 *susah tau nk smp tahap ni*

huhu..obviously,i missed all of them.tp yg si gemuk tu kurg la kan.haha..xpe,dkt keramat je pun rumah diorg.lgpn dorg pn dh ckp nnt kalo cuti sekolah nk dtg tido umah kak nadia lg.hehe :)

wii~
oh yea,cuti sem dh nk abes.oh ho ho..xtau nak kata hepi atopun sedih.dua2 pn skali kut..
ape2 pun,kwn2 uia suma,esk(19 dec 08) ada course registration.jgn lupe buat naa
err..k lah..sekian saja dr saya yg kerinduan.
cehwah2 :D
salam

4 comments :

Anonymous said...

wedding dash? haha da surrender da...skrg tgh men restaurant rush hehe

Unknown said...

haha... aku pun men wedding dash gak cuti ni.. dah sampai tingkat teratas kek..hahah..sempat ke aku nak abeskan..huhu...

donad said...

fareen:restaurant rush?
baru kee?
nak2!

hajar:same la..tu lvl 5 la tu :)

Unknown said...

aku rase aku xsempat habeskan malam ni..
uhuk2... :(