Monday, May 11, 2009

ter-emo

meh aku nak tanya korang terus terang.

ape kau akan rasa kalau orang kata baju yang kau pakai macam kain langsir?
atau baju orang tua?
atau lebih teruk baju kain guni?

aku senyum je bila dengar2 kata-kata orang pasai baju yang aku pakai
malas aku nak defend dah
awal-awal dulu mmg sakit hati sangat2.tp sekarang dah x heran
kenapa aku nak kesah sangat ape diorang cakap?tak penting lansung~
lantak lah aku nak pakai apa pun
asalkan aku tutup aurat
bia lah aku tak 'uptodate' cam korang tu pun
asal aku selesa dengan ape aku pakai sudah la kan
x ganggu hidup kau pun
lagipun macam lah kau orang yang support duit aku nak beli baju jenis kain macam mana pun

huh.

k la,chow
(ni post emo2..takleh cakap babai.nnt nampak comel pulak)

7 comments :

chef hasyimah said...

baru td adek aq kata
baju aq mcm kain cadar
and mcm org kg
h a h a h a
aq suka :)
sbb lain dr yg lain
at least tu trademark aq
diorg dengki tu nad
lantak pi lah
apa depa nak kata....
keep it cool babe~

kak dee said...

ala,adik beradik x kesah sgt
bese ah tuh nak manje2

tapi kalau kawan2?

huk3 =.=

chef hasyimah said...

klu kwn2?
kita putus saudara
h a h a h a
relax ah
nothing personal kott
kita tahu yg terbaik utk diri kita
x kesah apa org nak kata
manalah tau
in 10 years time
baju kain guni
meletop2
hah~
kan best tu?

R4FID said...

mungkin diorang gurau je kot...

Mardhiah said...

huk2..
ku terase sikit
ngee~~

dah takmau komen pape psl baju ko dah.huk3

kak dee said...

hehe..tula..tersentap pulok aku ni.hishh~

eezmyra said...

buat bodo.. kutuk2 org tu depan org lain!!hahaha kate balik baju die cam kain lap lantai!!haha jahat giler..