Thursday, May 14, 2009

jika mahu hepi cara saya

kalau tak hepi,saya layan ini

video

berpinar-pinar mata tengok dia pusing-pusing.hehe
okay,sekarang dah hepi balik :)
baibai semua!


ps:tak bawak kat uia pun bende ni sebab takut kena curik..jadi tgk video yang buat masa kat rumah haritu pun bole laaaa..kih3 :>

pss:bunyi x bape nak dengar.kalau nak dengar,pasang la volume tu kuat2

terimakasih :))

3 comments :

hajar DK said...

owh.. sile belikan utk aku supaye aku pun bleh hepi jugak...

R4FID said...

ni mesti bopren bagi ni...

kak dee said...

hajar:tggu la beday ang

rafid;boipren je ke buleh bg musicbox? ;B