Wednesday, November 19, 2008

tag lagi :p

mari lihat perihal 7 jawapan

anda mestilah JUJUR,AMANAH,IKHLAS,SOPAN SANTUN dan BERPEGANG PADA PRINSIP

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda

  • kelakar
  • Berpelajaran
  • lagi byk ilmu agama dr saya.*kalo x,cmne nak bmbing saye nnt kann?*
  • understanding
  • x pendiam*ini sgt penting.saye x suke ckp pnjg lebar sorg2*
  • xya ensem2 sgt.i ni kuat jeles tau!kui3
  • ada kesabaran yang tinggi

2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup

  • kwn dari tadika saya;mr F****
  • yusry kru
  • ballack.dia pemaen bola.
  • cikgu matematik darjah 5;cikgu zaidi
  • kelasmet form 4; S*****N
  • abg gong chan *cite mygirl*
  • cik baju oren? :))
3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
  • takut
  • cuak
  • segan+malu
  • weird
  • -
  • -
  • *bercampur baur*

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

  • genting highland?
  • takdak idea
  • *saye mnghadapi kesukaran utk mnjwb soalan ni.skng dlm otak ade 1 tmpt ni je yg nak sgt2 g..hehe..tggu ah bile dah besar nnt saye jwb balik soalan ni okay.next question pls :)

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan kepada pasangan anda

  • handmade stuff
  • brg2 yg dia dh mngidam lama lah kot
  • kerete mainan*buat koleksi bes woo*
  • Pen tulis nama.wohh..kontroversi ini :p
  • poly pocket.*kalo saya bsn,blh ajk dia maen ni*
  • ok dah xde idea.sbb tu idea yg ats ni pn merepek2 je :p
  • -

6. 7 tajuk lagu yang akan anda dedicate untuk pasangan anda

  • dangun song *dlm cite mygirl*
  • puisi sepi *cehwah..nak emo2 je*
  • nobody-wonder girl *leh menari same2?hahah.geli2*
  • letto-ruang rindu *perghh*
  • duta ft baizura kahar-cinta antara kita *cite dunia baru d muvi tuu)
  • ari lasso ft bunga citra lestari-aku dan dirimu
  • My memori -winterSonata’s Song- *tiru idea fareen*
7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka membuat perihal 7 ini.mereka mesti diberitahu akan perihal ini.
  • bella belli
  • aiman halim
  • martape
  • farah nasiha
  • chef hasyimah
  • aimi si kaca mata :D
  • ilham*since xpenah tgk die bt bnde2 tag ni :P*



**************************************
td saye g sunway pyramid dgn spupu.ade lah 1 mase tu,dia g toilet..saye x nk ikt,jd saye tggu di luar jer(dok di railing memerhatikan org yg sedang naek turun escalator),tibe2 saye terperasan yg sume org yg sdg naek escalator ni pndg kt saya andd utk mnmbh kepelikan lagii..ada bdk kecik ni babai2 kat saye.
saye pelik lah kan.sbb bukannye knl diorg pn.
so,saye pn toleh blkg,ade patung A&W yg bsr gajah tu btol2 blkg saya.dia buat cmni--> 'CAK!' (alaa..yg sll kite buat kat baby2 tuu utk bg baby tu tergeleak)
saya yg terkejot ni pn ter ckp 'opocott' kuat2 sambil membesarkan mata ni..pastu bear bsr tu gelak.staff A&W yg menemani bear tu pn gelak.haha..malu i tau

saya mangsa bear ini :(

sekian saje utk kali ni,tata!salam~

MyEm0.com

3 comments :

Radzi Tajuddin said...

ha, nak sgt aku komen kan..haha

pergh, cmne ar ko ckp opocot tu.hehe

1- wooo, minat yusry kru. ehem3...haha

2- cikgu matematik pon suka. ish3.

3- pen tulis nama? wooo, anda cuba melakukan kontroversi di sini..hehe

ha, puas hati aku dh komen? :)

donad said...

cm x ikhlas jer :(

bella said...

ahax! aku nk tgk muke ko bile dterjah beruang tuh! X)