Thursday, November 27, 2008

kesabaran ini di cabar sekali lg

alkisahnya td sepatutnya ada test QTI.
test yg mnguji kita samada layak atau tidak utk mnduduki test jpj.
kata org itu,pkl 1030 saya akn di-test.
tunggu punya tunggu..dia kate ade problem sikit.
makanya,di tangguh la ke pkl 12.

pkl 12.saya tertanya2,bila janji itu mahu di tunaikan?
org itu kata,oh skng sudah lunch hour.tggu pkl 2 yea
saya senyum saja.x mau bising dan kurg aja sama org tua itu

pkl 2,tggu lagi.tggu nama saya di pggl utk test qti itu.
x juga d pggl2 sedangkan 2 lagi rakan yg seangkatan dgn saya sudah lepas pn buat test tu.
tny sama aci kat kaunter.masa tu pkl 3.
katanya; 'nama awk takde dlm senarai pun.ouh,saye terlupa nak book utk awk.hehe.sori'
pergh,sgt terbakar.
ddk semula dgn muka yg masam smbil menunggu lagii dia memproses borang saya.

akhirnya, pkol 3.30 ptg BARU saya dpt buat test tu
15min je pun test tu.yg menunggu nya tuu..sikit pny 'kejap'.haihh..
ade himah di sebalik suma tu kutt =/
ape2 pn,saya bgga dgn dri sendri sbb x melepaskan api kemarahan kpd org2 itu.
sesungguhnya,sabar itu separuh drpd iman kan?

3 comments :

Mardhiah said...

alalaaa...
siannyer dier..

bese la tu,
kbykn org pun hadapi bnde tu
de saje tak kene

name takde laa,
line pnjg la
hueh

^_^

hamzah said...

tapi sabar ada batas-nya :)
kalau aq kat tmpt ko
aci tu mmg dah arwah-lah
wakakaakaka~

Unknown said...

aku bersyukur aku xyah melalui sume tu lagi.. huhu.. time aku ambik lesen mto dlu, habis prektis pukul 10.30, tapi pukul 3.30 baru leh balik.. huhu...