Saturday, November 1, 2008

entri time mahu exam

Study week yg sgt bosan.saya dh jadik separuh gila dah sbb asyik terperap dlm bilik dan menghadap buku.boleh jer nak keluar2 utk tenangkan perasaan..alah,bukan pegi mana pn..stakat pg lab comp kat kaed,pegi café,pegi student lounge tgk tv ngan bc paper..huhu...tp xkan lama..


sebab?

hati saya akan x tenang kembali bile pikirkan ada byk lagii topic yang x baca..


Dah la bsn,teman utk sudy bersama pn xde.roomate2 saya sume bdk course laen.nk buat study grup apanye kalo sorg tak habes2 dok buat kira2,sorang lagi sibuk dok tny psl sejarah2 arkitekcer(saya la tu),lg 2 org sibuk psl kes2 mahkamah nye..huk3


Di tambah lagiii keserabutan kepala otak ni,ade laa pulak bbrp org kawan ni merajuk ngan saya.okay,kalo merajuk sekejap xpe(sekejap tu cam lebih kurg ½ hari ke 1 hari)..ni tidak. dh bbrp hari.sudah2 la buat perangai cmtu.nk belajar pn x tenang tau..org sll suruh saya berperangai matured sikit.tapi kdg2,mereka pn x perasan mereka tu pn x matured jgk perangainya.yelah,sekurang2 nya, saya x merajuk lama2 pn cm diorg.sbb saya tahu,merajuk lama2 bukan bwk ape2 faedah pn.buat org tu sakit hati lagi ade la..

kan?


Jd,kesimpulannye,saya tensen laa nak exam ni!!!

Wuaa..nak balik umah..tgk tv sambil mkn aiskrim ngan kerepek..wuwuw..walopun kat kapus bleh buat cmtu..tp feel dia x sama dgn feel yg kat umah


Kwn2 di luar sana.(hahaha..mmg la korg kt luar..xkan korg ade dlm skrin computer ni pulak kan?) yg akn menghadapi exam,gud luck saya ucapkan. Bittaufik wanajah fil imtihan! Mksdnye,semoga berjaya dgn cemerlang dlm peperksaan..Hehe..betol kah ape yg ditulis ni?saya pn x berapa pasti sbb dh lama x bukak buku arab.ish3

K,chiao!salam peperiksaan


p/s:mencurik itu berdosa.tapi x salah kan kalo saya curik masa utk tulis post ni jap?hehe


p/s:disebabkan saya tensen,saya nak anda2 yang baca ni bagi saya 1 teka-teki..byk pn xpe..asalkan dpt buat saya tersengih sorg2 jap(huhu..sedih laa dh lama x sengih sorg2 dpn skrin computer ni)..untuk memulakan sesi ini,meh saya bagi dulu teka-teki saya .soalan nye cmni..ape kah bende yg hitam,kecil dan basah ?ngeh3.. jwpn nye saya akn bagi bile saya dpt on9 lagi.slmt menjawab!


5 comments :

Leha Kebaya Jarang said...

hitam kecik n basah?
macam berus sabut kat umah aq je wakakaka~

Unknown said...

katak la jawapannye... huhu... xpun lipas yg basah...

aimanhalim said...

aku sakit gg, x larat nak pk jwpn teka teki.
anyway good luck paper nnt.
aku start esok.
Doa2kan :)

munadhia said...

stokin busuk nad ye.. haha..

EP_JB said...

nasib kite same la...bdak law shariah sumenye di dalam bilikku itu