Friday, July 24, 2009

update yang pendek

duit duit duit..baru 2minggu dah habis banyak kut..byr ni byr tu..kadang-kadang tu baru cocok 100 je blh abes 3hari..haihh..arap2 situasi ni x beterusan laa sepanjang sem ni..awai2 jelaaa..huhu..

kalau lah aku ade duit banyak..

*********************************************

ade skali tu,aku terlupe nak lock henfon..secara tak sedar..aku tertekan call sorang member ni..

die pun msg..

dia: asal kol?aku tgh ade kls..xleh angkt
nad:tertekan.sori(bls seketul2 je ayat sebab tgh dlm kls kann)

lama pastu die bls

dia:lah..rileks lah..baru 2 minggu start sem dua..tak kan dah tertekan kot.. xelok tensen2 ni..


err....

6 comments :

Moon said...

heheheh

Moon said...

heheheh

azie said...

hahahaha..
adoyai..
bley plak cam2 eh?..
=P

yaya chan-tik??? said...

betol naddd!!!! sampai nak mintak makayah masukkan duit pun jadi malu walaupun asalnye diri ni mmg kurang tahu maluuu~ hehe

kak dee said...

student=mmg salu tade duit.haha

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....