Tuesday, June 29, 2010

rindu dahh kt mahalah aminah

ok..seriously tade mood nak update sekarang ni.bad mood je.orang yg kita harapkan boleh cheer up kan kita,tibe2 buat kita sedih jugak.hmm.mmg perasaan camtu,rasa cam haram sikit.urghh -__-''

ok.ni post yg dah tulis last week tp tak terpublish lagi.so meh nak sambung blk yea..huhu,macam biasa laa..dah habis je semester..mula la aku nak rindu bilik.padahal haritu die jgk yg complain macam2 =p

lepasni tade dahla aku nak dapat duduk kat apartment mahallah aminah.hehe.serius best duduk kat sini..selesa cam duk kat rumah.cuma mungkin akan lebih enjoy kalau duduk dengan member2 kite. sebab dia bukan compartment sorang2.dia share dua orang.lihat gmabar.


walaupun kena bersihkn toilet sendri, aku tetap suka jgk bilik ni sebab dia best.takyah jauh2 g toilet..kalau tak mesti kena ade orang kena temankn aku g toilet memalam..huu..takot kot kalau nak g dalam kul 3-4 pagi.hehe

pastu basuh baju pun x yah risau baju akan basah disebabkan baju basah orang dari tingkat atas.tapi still x best jugak sebab tempat sidai ni cam indooor.so xleh la nak kena cahaya matari sgt.huhu..pendek kate,seme pun bestlah.kecuali tangga dia yang banyak sgt tuu.smpai sekarang tu je bende yang aku x suke.huuu



and paling penting..lepasni tade dahlaaa malam-malam dengar abang cafe dok cakap kot mic ; nasi goreng kampung siapppp! haha.

view dari bilik


ok,sekian.babai aminah.babai semua~

No comments :