Tuesday, June 22, 2010

fathers day

yaa,hari ahad lepas adelah fathers day.ingat lagi mase sekolah dulu..kalau ade event-event ceni..mesti time pendidikan seni kena buat kad.tapi dah besar-besar ni..x main dah aihh buat kad sendri.nanti adik aku mesti kata aku saving.hah.tanak saving sangat ehhh..beli laaa.beli yang paling mahal baru puas hati kauu.haha.

hadiah untuk abah tahun ni.simple2 jah.tak sempat nak plan hadiah/surprise gempak2.happy fathers day abah!ur d best *tebaboom2* =)

tapi tu la..bile teringat balik rasa nak gelak.sebab aku ingat lagi dulu-dulu kalau lepas event ceni,bia datang sekolah mesti tanya kawan bagi apa kat ayah dia

donad:safiyah,semalam hari happy fathers day..awak bagi ape kat ayah awak?
safiyah:kite bagi macam-macam gilerr..*sambil citer panjang lebar blablablabla*
donad:*amboi,die ni..tanak kalah gak tu* oh kite pun bagi macam-macam gak per...*terus jawab tanpa die tanya.haha*

selalunya cemtu la..masing-masing mesti nak belagak sape bagi hadiah lagi best kat ayah dia.dah la dulu-dulu aku dok ingat happy fathers day tu satu nama event.ok,contoh situasi dia macam..'ehh..kita sambut happy fathers day semalam kat KFC.haaa,best tak best tak?..awak mesti makan kat ehsan je kan kan.ee.tak bestnyee.ngehehe *ehsan ni kedai mamak kat belakang rumah aku* haha HAHA

uu malunya bila ingat balik benda ni dgn safiyah. :">

No comments :