Monday, June 21, 2010

cuti semester tiga. dan demam

salam!selamat bercuti semuaa.woohh..lamanye x update vlog.nak wat cane..lepas je 3hari yg memenatkan last week,saya jatuh sakit.wah,ayat..hehe..demam panas.yang paling lama pernah saya kena.6hari -__-' memang xlarat nak buat ape kott.badan panas.nak makan xlalu.nak buat keje xlarat.pendek kate hidup terperap jela dalam bilik tu.huuuu.bosann sgt.nak balik tak buleh plak sebab nak siapkan cad3D.ngan nak baca2 untuk peksa unggas ahad kemarin lagii.waaa T_T

ok,igt tak last post ade tulis pasal aktiviti2 weekend tu?haaa..penat tu la yang buat badan ni jadik lemah.terus demam.aihh,budak kuat demam btl kamu ni nadia~ (gamba jadi pengapit pengantin and event masa amik hadiah contest PALMERS kat pejabat the STAR tu,nanti saya upload dlm post laen naa..)

1st day demam: pagi tu dah rase semacam dah tapi gagah jugak ni nak g kaed.cad lab.buat assignment.tapi balik je dari cad lab..rase sgt tak larat dan terus tidoq smpai malam.bangun je rasa panas sgt tepaksa mintak rumet bawakkan gi klinik uia.erm..tawu2 la klinik uia camana kann..dia just tny kita sakit ape..and bagi ubat.tak check sgt pun.huhuuu~

ok,pastu hari rabu sekali lagi rasa tak okey.g klinik lagi..and sebab baru sangat gi..so dokter tu baru aa rase2 gelabah sikit.so die pun amik darah sebab takut denggi.wuu.mase tu dah pasrah giler dah.tanak siapkan cad.tanak amik ungs.sebab cam x sempat je nak siapkan before time -__-


ok.tapi perasaan je tu.padahal badan ni masih tercongok depan pc ngadap artlantis

oh.oh! luckily result blood test negative.huhu.balik bilik..rest la balik.sape-sape yang jumpe aku masa last week memang akan sedar lah suara ni dah tukar.and ade one time tu atira call tanya pasal ungs..tapi suara ku xkuaq.atira tanya: u kat class ke?nape bisik2? wuu..nak nangis time tu..padahal suara dah paling kuat dah time tuu T_T

emm.

so, hajat di hati nak saving di akhir2 sem tak menjadi sebab time sakit ni laa kena beli 100plus..ubat sakit tekak lagi.hadoi laa..takpe laaa,saving next sem la pulak -__-


ok terima kasih banyak-banyak kat semua org yang concern kan saya masa saya demam.yang msg tanya kabar.call.dan melawat kt bilik.walaupun korang cakap 'ala siannya nad demammmm' tu pun dah buat aku hepi sikit.hehehe.sebab ade org ciankan aku =p

kadang-kadang,aku wonder..kalau aku sakit sampai masuk hospital..ade orang nak datang melawat tak..bawak belon tulis 'get well soon'.instead of buah-buahan atau bunga2.hehe.come on..sape yang tak ter-cheer up kalau dpt belon cemtu kan..comel! =)

ok,till then..tata~banyak bende nak citer kat vlog ni.so,stay tune ^_^

No comments :