Sunday, June 29, 2008

se-tengahari di dlm ktm

maka pd 10 pagi 28jun saye berade di dlm train yg mnghala ke mid veli.utk perjumpaan underground atopun lebih di kenali sebagai 'pertemuan sulit' yang di kepalai oleh izwan co0l.dgn agenda utama nye,makan eskrem :p
turut mnyertai perjumpaan ini; mirra,reen,aimi dan saye :))

around 11 tu,saye dh tuka platform kt kl cntral dh.pastu sampai lah train ke seremban.org rmai2 berpusu2 masuk(ah biase aa org mesia.xpenah nak ubah) aku yg kerdil ini ditolak2 (chewah..walhal xpn.sj nak cdpkn criteer) dpt laa aku pgg tiang kt dlm trn tu.

di depan saye ade seorg lelaki melayu berbdn agk besar berbaju hijau berkaca mata ber ape2 lagi ah kann.depan lelaki itu pula ade 2 org amoi yg putih melepak memakai skirt.

makanya,nak di jadi kan cerite,tiket ktm brader kite ni dh terjatuh.die pn cangkung aa nak amek tiket tu.saye perhatikan saje gelagat die.yg aneh nya,knp kah brader ini x bgn2 dr cangkungan nya itu.tidak kah sakit bercangkung dgn memakai jeans.apetah lagi die brbdn besau?

maka saye usha2 aa ape kejadahnye die sdg buat.ok..die cume tgh maen2 lagu kt fon die kot.sbb sebok benar2 leraikn tali earfon pastu cucok kt tlnge.TAPI.lps dh cucok kt tlinge,die masih x bgn dr cangkungan.apekah pula agenda brader ini?hurm..

terlerai lah kemusykilan saye bile saye usha dgn lebih teliti.bnd yg amt sgt mengejutkan,rupe2nye si brader ni sdg tgkp gmba from bwh amoi ni punye skirt.apekah??bodo gilaa!aku 1st time nmpk pervert secare life.gile public kot die bt tu..andd yg sedih nyaaa..aku x mmpunyai keberanian nak menegur brader itu.

aku takot,die akn mnghantui hidup aku,bnuh aku,buat ape2 yg x elok plak ke..huhu..jd aku snyap kan.huhu.aku tawu aku berdosa x menegur die.huh..tapii..we dont know kann..jd,aku hny berdiam diri dgn harapan ade org akn mnyedari bnd ni.aaaaaaAAAaaa!geram2,xde sp pn yg nmpk hal ni..pnt aku menarik pehatian penumpang ktm laen.sume buat x kisah jer dgn signal hentakan kaki ku.adeh..(mungkin kurg berkesan kerana aku x pkai heels) amoi tu pn x prsn lnsg yg gmba bwh nye tlh di rakam!aaaa...die sggoh asyek berborak dgn kwn nya itu.huhu..yg x bleh blah nye,TIGA kali die tgkp gmba tuut.. TIGA WEYH!!!oh puhlueez~

huhu..seb bek aku trun kt midveli.perjalanan 1 stesen yg amt menakutkan.girls out there,kalo nak kua mane2 tu,jgn aaa pkai seksi meksi..pkai elok2 sikit.jgn r pkai skirt plis2..tgk..cm kejadian ni..mn der org bleh bajet akn jd kann..huhu..so,beware la ye..aku syg kwn2 aku.aku takmau kwn2 aku jd mangse org x berakal pnjg cm brader ni td :(

......
.....
......

aku x pasti ptt kah tulis criter ini di belog.bimbang itu masih ade dan masih tebal.huhu.tp stlh tny pndpt sorg radzi..die pn cakap..

'ko tulis la dgn gaya pasni bg mereka yg nk naik tren hati2' kata pacik itu.okeh pacik,dh buat dahh :)

sekian dari saye yg agk pengecut ini..huhu.tata.slm~

No comments :