Thursday, June 12, 2008

takde kerja


tgk lah sendiri muke patrick,hepi nyerr die bile kne basuh sampai bersih.gune washing machine lak tu!die pon senyum sampai ke telinga!(eh.eh..dia ade telinge ker?)


patrick digantung utk proses penyejatan


salam.ye hari ni,seperti hari2 biase,saye kebosanan dok di rumah.huhu
tibe2,saye mndapat idea untuk mmbasoh patung patrick saye.
setelah dibawak diseret dikendong selame 3 sem di cfs iium,baru sekarang saye tergerak hati nak basuh menatang tuh.perghh..gile kotor!patrick ini sepatutnye pink ceria.tapi di bwh jagaan saye,die pink taik lembu.haha.dlm hati patrick mesti die bertime kaseh kat saye sebab dah jadikan die nmpk baru!cheeahh~

seronok pulak dpt buat bende2 ni.ahah.memang mcm budak2..
adoi ayy..ni varu seminggu cuti dh bosan tahap dewa.cmane lah nak hadapi lagi 2-3 minggu nii :/

1 comment :

TeDucK said...

sian patrick tu..lms dlm washing machine..ahahh!!