Wednesday, September 15, 2010

ooo..bace blog i ea?

salam.

hahahah.(ish,belum ape-ape dah gelak dulu) kadang-kadang bila kite dapat tawu sape reader kita..kite mesti akan rasa macam 'omg,s**t,dia baca blog aku..habisla'

eceh.macamla aku selalu kutuk orang pun kt dlm belog ni..cumanye..aku rasa segan..sebab personaliti aku kat luar tak seperti yang dalam belog ni.haa,contoh paling obvious.aku tak cakap 'aku-kau' sgt pun kalau dalam real life.tapi kat dlm belog ni..dok bajet brutal cakap aku-kau.huhuhu..err..bende2 macam tulah kan.korang buat-buat paham jelah~

so kalini insan yang dah kantoi membaca blog aku adelah family ku.ohh noo.malu gileeeee -__-;;
ingat tak insiden keta-ku-terkemik tu..haa..memang la aku ade citer kat diorang pasal ni..tapi tak la se-detail macam kereta yg blocking jalan tu keta kancil biru.etc2..skali bile balik umah.. abg aku tanya pasal kereta kancil biru tuu..aku cam dah.. 'eh..sejak bile aku citer detail ni?rasenye dlm blog je tulis detail' ..so aku pun tanya..

me: cane denel tawu keta yg blocking tu keta kancil biru?
denel: ohh.ktorang bukak blog donad laa.hahahaha
me: oh mann.seryesly???.malu gileeeee!!!! >.<
denel: mak siap citer kat kawan2 ofis dia lagi pasal ni pastu mak siap tunjuk lagi blog nadia kt diorang utk senang paham.hahaha
me: aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

so..moral of the story..erm..erm..aaa.aku malu gile ni bile teringatkan balik hal ni.tade mase nak pikir moral2 lagi dah.babai!

p/s: to all new followers..aku pegang ular masa kaedfest aitu.hihihi.ok tipu.ular yang pegang aku masa kaedfest aitu.ok.sile tepuk tangan masing-masing.


muke penyegan



No comments :