Saturday, April 24, 2010

bestie

thanx radzi sebab ajak aku jadi comittee interschool debate 2010 ni.seriously bestttt and aku dpt ramai gilaa kawan baru.sewonokk sangattt ^^

apa yg lagi best bila bila tgk kau jadi hakim..pastu petang2 kita minum petang depan tangga moot court aikol tu sambil tengok bangau-bangau kat sungai teh tarik..pastu aku teman kau usha budak saina yg comel tu..pastu tgk ratio di jual dgn sekelip mata..dan lain-lain.hehe

at least aku xdela bosan sgt bila d tinggalkan selama 2minggu ni.hahaha

apa-apa pun, conclusionnyaa..weekend lepas paling best sebab....,aku dapat bear dari budak2 skolah yg aku jaga ni.dah cite kat post sebelum ni ye.. (walaupun aku bukanlah yang into bear2 sgt.bagi donat ke ape mesti aku dah nangis terharu terus) :P


ok.apa motif post ni?

krik.krik.


susah2 je tulis nama aku jauh2 :)

1 comment :

Radzi Tajuddin said...

alamak, blushing pulak..hehe

tq jgkla asyik ajak makan sesama. :)

thn depan join lagi ok? jadi welfare la yg best dpt gaul dgn budak2..

kalau aku boleh jadi, dah jadi dah kot..huhu tp nak wat cmne, kena jadi hakim kan..

ok, kita jmpa di short sem.gitew, padahal aku keje... :(