Sunday, December 13, 2009

episod holiday.lagi

hehe.sori lambat update.malas giler nak menulis.rasa malas ni macam malas bile kite nak kene g library atau aikol bile ade kelas tilawah.huhu.camtulaa..ala korang pun paham-pahamkan jela T.T

jadi,dari shenzen nak balik ke HK,naik tren balik..pastu sampai la kat HK,cek in hotel pastu terus g disneyland~ ^^
tadaa~dah sampai disneyland.maka,lepasni..aku malas nak taip2 lagi.tengok gamba jelah yer =p












teater lion king.best dia mcm teater cuci la jugak.hehe
4D show.pulun tol sumeorang pakai spek kunin tu.haha

cuba nak captured gambar guna spek tu.tapi cam tak jadi nampaknye =.="

duduk kat sana sampai malam kot.sebab ade firework punya show.sepanjang kat sana takdelah lapar sangat walaupun x makan dari tengari.eksaited punya pasai kut~ hihi

lagipun makanan dalam disneyland tu mane ade yang halal.tempat semayang pun takdak.semayang atas bench je.dengan orang lalu lalang pulak tuh.haihh.darurat =.="

tapi yang bestnya,bila dah kul 8 lebih,before start fire work tu,fake snow pun turun.budak-budak happy gila.eleh,sama jela aku pun =p





kadang-kadang aku terasa aku nak kerja kat tempat macam disneyland ni la.sebab semua orang happy dalam tu.tade nye orang ber-muka pressure ngan masalah.bukan ke best camtuuu? =))



balik timeee.ha,tgk la puas,memang muka aku ngan adik aku tak sama lansung

em,dengan abang aku pun lagi la tak sama jugak.haha.

ok,itu sajorh.haha.ni dah malas sangat dah la nak menaip punya pasai la ni...update pun sebab alang2 dah upload gamba kat blog ni since balik dari HK haritu..aku memang slalu camni.upload gamba dlu..nanti ade rasa nak tulis baru laa update.*walaupun dah lama giler* takleh laaa jadi cam ilham five yang tulis blog setiap hari.nak pikir ayat lagi.hahaha..baik tunggu idea mencurah-curah ke ladang gandum,baru tulis pape =)

ps: sekarang dah start sem baru dan minor projek.harap-harap takde laa sakit belakang lagi.haihh.selamat ber-sem dua kawan2! ^_^

No comments :