Tuesday, December 15, 2009

pasal blogger dan raya haritu

Aku suka blog hopping.saje2 suka baca blog orang.walaupun x kenal..bukan ade niat ape pun..tapi yang aku tak paham..knp ade certain blog yang aku baca tu..dia marah kalau org baca blog die.and panggil org2 yg bc blog die stalker.durhhh~


dah buat blog tu..paham2 jela..1 dunia pun boleh baca.tak payah la taruk citer kau kat blog and marah org bila org tahu psl life dia.mmgla hak dia nak tulis apa pun kat blog dia.tapi si pembaca tu pun pny hak dia gak nak baca blog sape2 pun.mata dia.bukan mata kau~


dok pahe aku org camni T.T

-------

hmm..sini ade jugak beberapa gambar time raya aidilfitri aritu..lambaaaatttt sangat update kan.hehe..sebab xreti nak kecikkan file gamba.huhu.skrg dah tahu,maka senang la nak upload dengan pantas.alah,taruk gambar2 random je pun ni.saje nak cover post emo di atas ni.hehe ^_^

abah.dekat pekan batu kurau



sepupu aku yang paling muda *igt tak,ni lah sepupu aku 3 orang yang aku jaga masa parent diorang g mekah tahun lepas..huhu.

Tok Teh aku bela musang.cool tak?ape barang remaja sekarang bela hamster la kura-kura la bagai.haha.ok,tapi musang ni jinak


lembu-lembu Tok long.slalunya lagi banyak.tapi banyak dah kena jual.sebab tok long dah tak larat nak jaga.hamboi,lembu2 ni berehat santai nampak =.='


lepastu, ade la cubaan nak photoshoot dekat sawah,tapi malangnye sawah baru nak buat.
yang ado,air jelah.tapi tegar ni tetap mahu bergambar.hehe


sepanjang sem 1 yg lepas jugak,aku dah 2 ke 3 kali tak balik kg ikut family sebab ade project atau tgh busy kat uia.huhu..lalu x sempat jumpa anak2 buah yg baru lahir..time raya jelaa baru dpt jumpe

tadaa~ni baru first time jumpe dia lepas 6bulan dia lahir..nama dia,IRMAN danish.haha =p
debab gilaa.tapi seb baik dia baik.tak nangis pun bila orang amik dia.hehe.dah la suka pegang spek mata aku.banyak fingerprints dia je nih =.='

ni tak tau dah sapa nama.dia sedara mara jauh aku.budak ni kalut sangat lari-lari everytime bila aku tanya nama.cehh.seb baik cakap nak tangkap gambar,dia stay comel2 =.="

ada lagi dua orang.tapi x dapat nak tangkap gambar sebab budak tuh hyperaktif sangat.lepastu nak tangkap gamba adik dia yang br lahir beberapa hari pun dia tak bagi.
adorable gila budak-budak kecik nih kan?i mean,semua budak kecik pun memang comel la tak kira anak sapa pun..


haihh,camana orang boleh tak suka baby??









No comments :