Thursday, November 19, 2009

review sem ini-episod 1

This sem i should say,its verryyyy tough.competitor studio yg sangat hebat2 belaka..subject2 theory yang susah.sume nak related to construction jer..(sure bdk perempuan x minat sgt bende2 ni)..dengan condition bdn aku yg sangat tak stabil.huu..macam2 hal lah


ok,kite mulakan post dgn cte pasal trip ke penang.Since studio 3 pny site dekat2 jer,so kitorang pun takde la g trip mane2..jadi,bro pun plan trip to penang utk buat minor project pasal disabled ppl.

travel pegi sana by train ok.TRAIN.haha.ni first time aku travel jauh2 naik train.selama ni plg jauh pun train ktm dari kl sentral ke subang jaya.huhu.sgt lenguh badan ni duduk dlm train. 8 jam kot.3ptg btolak,kul 10 smp penang.


Trip ni takde byk aktiviti yang di plan sgt .so byk masa utk aktiviti sendiri jer.bercuti la konon T.T .aku kurang enjoy sebab mase tu aku x sehat.demam panas pulowk tu.tapi apa yang best (bagi aku) bila dapat buat fish therapy and travel sampai batu feringgi naik rapid penang.haha.


tengkiu soo much kat bella dgn mar sebab blnje buat bende tu <3 style=""> utk 5 minit pertama..lps tu ok dah.hehe..zaf pun buat jgk.haa,die lagi x leh blah kot nak meroyan sepanjang mase.pdhal sebelum die buat tu..die yg dok cakap 'takkan dengan ikan cemtu pun nak geli'..sekali dia rasa..br padan muka =p


Yg pasal bas rapid tu plak..ekceli,kitorang nak balik ke hotel lepas jalan2 kat padang kota.bdk2 lain tak nak balik lagi sebab diorang nak tangkap gmba lagi katanye..yang kitorang ni dah penat..so kitorang balik la dlu..dh lama naik bas tu,tak turun2 jugak..sebab, x tau nak turun katne.dahla ape nama jln hotel kitorang tu pun kitorang x ingat.masa tu pakcik bus tu smp dah dkt last bus stop,pusing blkg,tgk kitorang x turun2 gak..die tanya la x nak turun ke..haha..malu gile nak mengaku dah terlepas nak turun.seb baik pakcik tu baik.*eh,rhymes plak* die hanta kitorang balik g kat jalan hotel tu..


nak tahu,sepanjang perjalanan tu,hajar din kamar lah orang yang paling hepi.sebab ape?sebab...dah memang impian die pun nak travel mcm tu.byr rm1.40 je tapi dpt jln puas2..haha=p


pastu kan masa tu aku demam panas.jenuh jugakla nak cari klinik.last2 aku decide utk balik umah jer sebab tanak nyusahkan member2 yang nak berseronok dlm trip ni *xpasai2 korang kene jaga aku kan*

naseb baik jugakla sedara mara kat penang ramai=)

Special thanx to mar, hajar, bella, nik, fairuz, ilham, kak farah.. alah..sume2 lah yang tlg aku mase aku demam teruk tu.terharu tau =’) *sebab tu smp sekarang igt lagi.huhu*


Lepastu masa last day diorang kat penang,dgr cte diorang tertinggal train..tahu x,before this aku penah terbayang bende cemni akan jadik..yelaa..its sooo US la kan..bila bab2 tak punctual ni =p


ok.tamat episod 1.tunggu episod baru plak esok!

gamba pun akan di tambah esok =))

1 comment :

Radzi Tajuddin said...

mcm citer senario pulak ada episod satu, episod dua..hehe