Thursday, November 19, 2009

episod 3

Sem ni jugak aku banyak tension2 bila ada groupwork.

sebabnya?

perangai groupmate.

aku rase terbeban*mintak maaf la* bila sume nak serah/lepas keje cemtu jer.rasa pelik tau..diorang tak ke rasa benda yang di anggap remeh tu kerja diorang jgk patutnye?huh.takpe.xkena balas sekarang,kat dunia satu lagi mesti kena jgk.hoho.marah geram pun tak guna dah.tapi aku cuma harap,korang ada la kesedaran tu.tak kan nak harap kat orang jer sepanjang masa.kan kan? ^^


And aku kesian sgt kat may plis?dia dahla sorg je foreigner kt studio tu.selalu terlepas je ape2 update.macam haritu,dia xtau lansung psl submission minor project.kite2 ni semua tahu sebab kawan rapat kite forward2 msg.tapi may?dia mana ade kawan nak forward..cuba bayangkan la kite ade kat situasi cam dia..x ke sedih?kadang2,kita kena consider jugak perasaan orang.huhu =.='


ok lah,cukup.nak cite pasal lain pulak.

kesihatan aku sem ni macam haram *bak kate kabir* .first 3weeks sem ni,setiap kali balik weekend jer mesti kena g klinik.amik ubat itu ini laa..lepas tu demam time g penang plak,and yang latest ni, demam minggu lps.2hari before exam structure pulak tu.huh.bayangkan betapa nak nangis nye aku sebab takleh baca buku T.T

mase tu sakit blakang,sakit perut,pening,demam panas segala..rasa mcm dah nak... 'tu' je..sakitnya dari hari jumaat.tp sebab malas nak bitau mak*tanak die risau* so,aku pun buat taktau je.smp la ahad ptg tu aku terasa lain mcm.tipon mak.magrib tu mak datang amik tros bwk aku g hospital.rupe2nye,sume penyakit di atas ni jadi sebab aku terlalu stress..huhu.apekah sungguh~ x terpikir lak aku ni akan stress smp begitu rupa.. =/

Oh,bila aku stress,down ke ape.. cara aku nak cheer up balik,ialah makan! Err..mmg btl la kot aku ni stress..sebab sem ni asek nak mkn je keje.kejap2 yong taufu.kejap2 roti bakar,kejap2 mix hotdog.padahal baru je lps makan nasik.haishh.taktau laa knp masih kurus lagi..memang gene kut.hehe.tapi siryesly,bila makan..aku rasa hepi.mesti ade orang mcm ni jgk kan? kan? =)


errr..k lah..ade satu lagi episod ekceli..tapi dah nak kene siap2 untuk bertolak g holiday pulowk.tunggu aku balik rabu dpn pulak lah ye!selamat bercuti semua!! =)

4 comments :

Anonymous said...

emm.btol.groupmember x best.eh.ke group leader?ahaha

semut_atas_carpet said...
This comment has been removed by the author.
R4FID said...

xpe, nnt aku masak kuetiow utk ko....

Ilham said...

nadia comelllllllllll....lagi2 when u cakap pasal May. Seriously,ham pun kesian kat diee...she`s lone ranger kot. mcm home alone. i wish i can get closer to her tp ham mcm takut a bit with her maybe die susah nak smile? huhuuuuuuuuuuuuuuu

takecare kat hk!!! upload gambar tauuu