Thursday, November 19, 2009

episod 2

second highlight untuk sem ni is...

TADAAAAAA

Tengok teater cuci the musical.

xpernah2 aku ni ada minat untuk tengok teater.tibe2 jer nak pegi kan?ekceli camni..haritu kitorang ade trip to Istana Budaya untuk buat assignment ess(environmental science and system).pasal acoustic and lighting nyer topic..dan kebetulan mase tu team2 Cuci ni tengah rehearsel utk show diorang next week cemtu..aku terasa cam nak pegi sgt2*sbb teruja nampak hans isaac kot?* ..tapi bile pk kan harge tiket yg mahal..aku lupakan je kehendak tu.yela,xla penting mana pun..

pastu sekali mar,bella dgn radzi ajak pulak tgk cite ni...wahh,tbe2 aku pun terinfluence sikit demi sikit walaupun dah kata tiket die agak mahal. hihi =)


Overall memang BEST lah.dah la pergi straight lepas presentation day(27th sept) tu. kira cam treat kepada diri sendiri la ni lepas kerja keras berminggu2 *sedih sebenarnye.tu yg nak menghepi kan diri sendiri tu* =p

walaupun aku tak dapat bergambar dan amik autograf mereka,aku tetap hepi.cukuplah semua tu ada dalam memori aku =))

Haa, ckp psl presentation,nak cite psl studio plak..sem ni ramai org hebat kat studio aku.saiko2 belakojadi,memang dah set..kene la prepare awal. sem ni,aku try buat kerja2 drawings kat studio.hoho.x pernah2 kann aku nak buat kerja kat studio?mungkin dah sampai seru kot =p


mase tu, surau lah tempat tido aku.dengan budak2 yg aku pun x kenal,aku tido macam diorang.baring ikut line saff.ha,bgs sgt ler tu =.=” dah la masing2 mengerengkot mcm udang sebab sejuk gila.pastu pukul 7 pagi nanti baru nak balik bilik sebab nak mandi ape sume untuk gi kelas pagi tu plak (ceh padahal blh je balik kul 4-5 pagi tu tapi nak tunggu dh cerah jugak baru berani nak balik mahalah.huhu)


Budak2 laki plak aku tengok memang dah berkampung kat studio tu.mandi tido sume kat kaed.memang 'we have the jiwa' btl lah orang kata.


alhamdullilah,aku dpt jugak tidow and siap semua requirements b4 submission date tu *walaupun dengan kehadiran ke kelas 90%.lagi 10% tu sebab overslept.hihi.ok.'lame' reason i know * =p


nik pernah cakap ‘kalau kita luangkan masa untuk DIA,insyaAllah DIA akan tolong kita' mmg betul sgt nikky =)

Jadi kawan2,jgnlah abaikan kewajipan kite sume walau busy camne pun =)

*sambung episod 3!*
yeehaaa

No comments :