Thursday, November 19, 2009

yang last skali-episod 4

wahh..home sweet home..at last smp jugak aku balik sini.hehe.best giler holiday kat sane.next post,aku nak story psl tu plak eh..ni skarang kena habiskan episod last skali review sem ini.haha..byk pulowk kan?ceyt~


since ini yg last sekali, nak habaq mai la..sem ni cabaran gila lah dengan semua lecturer subject kitorang.bro leadership yg skema..pak abu yg suka attack org..madam2 yg banyak kali merajuk dgn batch kitorang..pastu bro ungs yg kecik hati dgn budak kaed yg salu ponteng kls..

susah.

susah tau bila kita ramai2 ni.memang kita boleh manage diri kita.tapi org lain?susah untuk kita paksa diorang dtg kls.buat asgmnt on time.sume sbb apa?haa..korang pikir lah sendiri.yang uat aku bengang ialah,nanti end up,orang2 yg dtg kls ni gak laaaa yg salu kene lecture,bebel psl adab dgn guru la.psl attendance.macam2.huhu.tak patut2..


ok,sebelum kita teruskan,ini sedikit gamba masa kitorang buat event untuk leadership tuh

ok,semua orang pun buat muka.hadeh =.='

Tapi kan.dlm byk2 lect ni,ade 3 faveret aku.no 1,mdm aziah.sebabnya ape yg dia ajar mmg aku faham.unlike others.huhu(x mention sape ok) nombor 2, mdm asiah.same reason dgn mdm aziah..hehe..dahla start sem ni dia dh mula cam muka aku.hehe..setiap kali jumpe jer mesti tanya ‘mak abah sihat?” hihihi.ok takut sebenarnye =.=’


And ..lastly,mesti lah pak abu!hehehe =D

sebab ape?

sebab dia salu tny "sister,are u fasting today?" (sebab aku salu buat muka ngantuk dlm kls.hahaha.ok bukan sebab tu sebenarnye)tapi sebab die sentiasa igt aku lah budak yg akan kuar kls structure awal sejam sebab nak g tilawah yg terclash waktu nya.hehe.jadi,kalau da blaja sejam je..ape lah sgt yg aku phm kan..so.aku ade la g bilik dia utk mintak die ajar..


die mmg fatherly habis kut.haritu die tny abah keje ape sume..and the next class tu die ada ckp psl abah aku.cam terharu die still igt..even kalau kita cite kat kawan2 kite pun,belom tentu diorang ingat kan kalau kite tanya balik.haha.


igt lagi die tanya psl siblings aku..pasal subang jaya..pasal cita2 aku.pak abu pun satu, sape soh die borak ngan aku..kan aku dh tercite panjang lebar psl fmly aku kat die.tapi x sangke die nak igt.igt die just nak dgr gitu2 jer.haha


And yg buat aku cam sebak sgt,masa last class yg kita kena buat struds tu..die ckp die syg kat kitorang sume =’) mcm kitorang ni la best student die..waa..sape tak terharu.dhla kite salu buat dia merajuk *sebab tukar waktu kls pastu x bitau die.sume sebab misscommunication dgn class rep kitorang,merangkap anak angkat dia-napi ismail.haha*

ya, itu lah dia pak abu..lecturer yg ajar se-detail detail alam ape maksud course code AAR 2181 tu.kalau x,smp grad pun aku taktau dari mane dtg nombor 2181 tu.

1 comment :

Unknown said...

hg lupe... ustaz rahim jusoh kesayangan hg pun ade tanye bapak hg keje ape, rumah hg kat mane. Siap tanye pasal spek hg lagi...

Tidak fatherlykah beliau dimate hg??