Saturday, June 13, 2009

harini 12 JUN.so?

final week.
semua orang pun dah tension

cuba kawal emosi boleh tak?

aku rasa sedih sangat bila petang tadi mak call
tanya nak balik ke tak..

huhu..mmg nadia nak sgt balik makk..tapii...


*************
jam casio form5 aku dah hilang.apa ni..saja je nak tambah lagi kesedihan aku.heesh. cuai masa buat praktikal LS.walaupun adik dok kutuk kata aku pakai jam macam budak-budak sebab casio tu kurang vogeh.sudah lah jam digital.ade lampu-lampu ijau lak tuh,ade bunyi-bunyi alarm evri 1 hour lagi tuu..huhu..sekian lah riwayat jam casio saya

p/s:memang penghabisan zaman umur 18 yang kureng.tension+submission+final exam+jam hilang

2 comments :

wobot said...

hey
link new me.
wobot.

chef hasyimah said...

lah;
jam kite sama kot
casio!
hehe
sy suka jam casio :))
dah 2 kali hilang
tapi beli baru
tp skrg dah x pakai
simpan je cik nad
sabar bnyk2 ye...