Saturday, February 28, 2009

jangan di jolok sarang tebuan itu

tajuk post tiade kene mngena dgn apa yg aku nk cerita.aku just xtau ape tajuk yg sesuai nak letak.hehe

smlm aku dpt blk ke rumah.kat subang je pun.gaya cm jauh giler je.tapi yg buat aku hepi sgt sbb aku kan dh 3 bulan x blk..eh eh..3 minggu je pun..hehe..
abes je kls cad abah dtg amek kat kAED..WUHHH!rs sonok sgt tu smp otw blk aku x tido pun dlm kete sbb excited tgk dunia luar.hehe.smp rumah je dlm kul 730 dan aku dpt rasakan seisi rumah ku menyambut kepulangan aku.aku nmpk sofa tu senyum2 tgk aku.si meja mkn ckp hai, c ik peti ais ckp helo dan katil ku pulak ckp selamat pulang.wahh..agk melampau lagi sekali di situ.tapi heh..cmtulaa nak gambarkan perasaan aku yg 3 mggu x blk umah nii.hepii sgt :)

walapun sebenarnye aku ade byk lagi keje2 yg nak kene submit mggu dpn,tp aku nak amk masa utk menikmati saat2 dudok rumah ni.hehe.mungkin ni la kut yg org kate kan home sweet home. :))

di sini saya nak kongsikan 1 cerita gembira.ade byk ekceli.tp yg ni je nak cerita.eh eh.xnak cerita lah.nak tunjuk gmba je.hehe..alhamdullilah murah rezeki kami sekeluarga :)


mungkin tajuk post yg plg sesuai:tuah ayam nampak di kaki.tuah manusia nampak kat mak saya.hahaha.ok.sgt xleh blah~

dah2.tbe2 rs mls gile pulak nak tulis png2 lg.so.babai sume!

1 comment :

EP_JB said...

ali cafe saya menang motor...hehe