Friday, November 26, 2010

lautann

lepas beraya kat kampung jelai,balik kampung belah abah pulak.kat penang.lahar tabut.emm,full entri aku post later2 jelah..ni ala-ala teaser la konon(hahaha,nyampahnye..sikit-sikit guna ayat tu)

gambar amik masa naik feri


gambar dari masjid terapung kt penang


ok.dua gambar kat atas ni cantik(bagi aku la) sebab tu taruk..hehe.cakap pasal laut,esok aku akn pegi pangkor!weee =))
 ade family day ofis abah.dekat SWISS GARDEN GOLF RESORT & SPA..hoho.serunuk!(sebab dah lama x join family day ofis parent aku..the last time mase form 2 ke form 1..tak igt dah) ^_^

haa,tetibe teringat nak ckp pasal iklan2 link kat chatbox aku nih..kadang-kadang rimas tgk chat box tepi ni yg org promote2 link dia.hehh..kalau aku laa,aku lagi suka blog ni di baca oleh org yg kenal & ade kaitan dengan aku je.mcm kawan2/budak sesama course atopun famili.aku tak suke la cm tetibe,out of nowhere ade org dtg promote link dia..cm la aku kenal dia.and,kalau blog yg dia promote tu best,xpe la jgk kan.hehehe.ni tahpape..baik takpayah promote.buek malu joo =p tapi tu hak masing2 nak mencuba nasib tambah reader kan.kah3.takpe,promote lah..silekann..saye mesti klik punye.kalau tak best,saye tak klik lah lagi next time.hehe =p

No comments :