Monday, April 20, 2009

random

kawan-kawan mintak maaf ye kalau sejak akhir-akhir ni aku balas mesej korang lambat ke ape..
aku tak tahu ape masalah dgn charger aku tuh
rosak agknye .. sian motomoto (nama hp aku) dah tak ber-on beberapa hari dah..
dan di sebabkan tu,aku kene la gilir- gilir bukak sim celcom dan maxis nih.huk2
xbes btol..
tp xpe la..mungkin ada hikmahnya ?
yelaa..bile jd cmni,kurang la sikit aku bermesej dgn org. saving kedit aku.oyeh2 :P


oh btw,ada kawan mintak tolong sket ni
die sedang buat promosi menjual alquran kecik.
bersaiz lebih kurang sebesar tapak tangan
ringan dan mudah di bawa ke mana-mana
ada beberapa pilihan warna.antara nya itam ,cokelet,purple
ade yg berzip,ade yg berbutang,ade yg berkulit keras
harga rm34 kot. xingat lak
jika berminat sila bagitawu aku :)

promosi lagi, siapa nak format komputer/laptop
kwn aku ade wat servis ni.incik kabir hero kabir zero.he he he
m30 kot upah dia..
kalau berminat,boleh contact kabir terus.
kalau xtawu contact number die,mintaklah kat aku :)



sengaja meletakkan gambar ini.supaya post ini tidak kelihatan begitu kosong :D


ogeh,
sekian utk post ni.salam~

4 comments :

chentatiku said...

gne motorola??moddel yg mana??i have i unused motorola charger

interested? ;p

donad said...

L6.yg mcm mana yang kak wani nyer charger tu? :)

chentatiku said...

yeah...boleh2..dulu penah gne l6 jugak~

donad said...

aaa..nak2! pape pun number kak wa ni dlu blh?

bg kt fs ke fb la yeh .sini rmai sgt kang curik amk no kak wani :P