Wednesday, April 15, 2009

habis dah :)

akhirnya,habis jugak semester 2 nih
lega sangat.sem ni lebih tough dari sem lepas.serius.(elehh..SETIAP SEM PUN AKU CAKAP CAMNI.kikiki.gelak gedik) tapi sem ni sudah kurang air mata bercucuran bila aku di timpa masalah.apa tandanya ni?aku dah makin matang ke?woohh~
aku lagi suka call atau di-call orang untuk mendengar aku bercakap pasal masalah2 ni..
terimakasih kat kawan-kawan yang baik hati tu :)

masa tengok balik semua gambar-gambar dalam gary nih,aku tiba-tiba terindu satu aktiviti tu.mungkin lepas ni kite semua x berpeluang nak buat mcm ni lagi.semua pun dh ada komitmen masing2.agak mustaahil nak tolong-tolong mcm tu lagi kan?takpe lah,asalkan kite selalu ingat kenangan tu pun cukup lah :)

p/s :gary tu nama laptop aku.
aku,nesh,mar dan tangan radzi

oh btw,selamat datang ke gombak incik poji :)

3 comments :

Radzi Tajuddin said...

adakah aku kawan yg baik itu? haha

aku tau aktivit tu. ko pernah citer.. giler best korg ye..kaler2 board..huhu

nabebe said...

haha, slamat2 tok poji yg akn dtg dok kat ruqayyah~ XP
dan radzi juge~
muahahaha...

Mardhiah said...

hik3..
ku suke aktiviti itu
ngeee ^_^