Sunday, January 13, 2013

mixed feelings

1. lamanya tak update..selamat tahun 2013 semua..kalini rasa nak tulis post guna number je sebab lagi straight to the point and tak payah elaborate panjang-panjang.haha

2. dapat tahu one shocking news masa last day of 2012.masa tu aku tengah baca suratkhabar artikel pasal kes-kes jenayah dahsyat sepanjnag 2012 ni..tengah dok baca to i came across 1 very familiar name and face.oh my..sedihnyaa..bila dapat tahu kawan sesama tuition kasturi dulu dah meninggal..lagi buat sedih tu is dia mati kena bunuh..bersama ayah dia.. :((

bila dapat tahu pasal ni, terus aku carik fb dia..ada lagi! and full of wishes from her friends..u know what, seminggu sebelum dia meninggal tu, dia buat status "aku nak berehat dengan tenang".. siapa sangka.itu petanda dia dah nak pergi..teruknya aku ni tak amik tahu hal luar..sibuk belajar je sampai tak tahu lansung pasal ni..kejadian ni berlaku masa bulan march gitu..9 months after baru aku tahu..huhu..semoga arwah  tenang di sana..al fatihah

3. alhamdullilah i've submitted my thesis to CPS..hey minggu ni 3 kali aku pegi UIA sebab nak settlekan thesis..ada lah orang-orang ni tak nak sign sebab very minor correction..i.e: tanda comma..pangkat salah..i.e prof, asst prog..assoc prof..huuu..i have to come all the way from subang to gombak just to add these commas?! hmm..dengan duit untuk printing tak catit pulok berapa..tapi rasa ade lah dalam 7-8 kali dah print the whole thesis ni.harap-harap outcomenya berbaloi T_T

4. sangat sedih dengar kisah kawan yang sorang ni..well, kite hanya mampu cakap..sabar..bertahan..tapi cakap je memangla senang..cuba kalau kita berada di tempat dia? i'll pray that one day she will find someone better than her previous one.

5. seriously, sebelum kita buat something tu..cuba fikir sikit perasaan orang lain..sekarang semua macam tergamam dengan ape kau buat..jangan nanti kau terkena balik benda yang sama..haaa~

6. im going to my first interview this coming tuesday..wuu nervous pulak.

7. dapat confirmation from yayasan bank rakyat pasal scholarship yang aku apply masa memulaa masuk belajar haritu..alhamdullilah berjaya, tapii kita dah nak habis masters ponn..cuma convocation je lamabat lagi..haa,acane tu? confuse~~

8. haritu sebab kesuntukan masa untuk amik gambar..aku kena jugok jadik 'model' tudungg hijablace.huwaaa.segan gila hokay -___-"
acece :p

9. okay itu aje so far. banyak nak kena isi borang peraduan nii..babai!

No comments :