Sunday, January 17, 2010

cuti midsem

salam.halo2 ^^
harini saya dah start cuti midterm.oyeah3.bestnye.lega sikit.dok uia asek buat saya rasa tensen je.tatau la.terlalu pikir kan keje kut.huhu..

laptop saya baru format.and baru upgrade tambah lagi 2 geek.dah laju woooo skaranag.pastu keyboard pun dah ok.takde dah s p a c i n g2 cemni lagi bile menaip.haha.ngade2 tak eja pun nak salah2..huhu =p

oh,saya rindu tok saye.sebab masa dia duduk kat rumah saya,ramai sedara mara jauh yg datang rumah saya sebab nak melawat dia.walaupun saya penat..yela kan asyek dok dapur basuh pinggan mangkuk je,tapi saya suka.saya suka jumpa sedara mara saye.ramai rupanya.seb baik la diorang datang.baru saya kenal sorang2.kalau tak,entah2 bila berselisih kat mane2 pun tak kenal.hehehehe

and yang jadik faveret,mesti la amik gamba budak2 kecik.hehe ^_^

ni ismail.baru 8 tahun dah ade gelpren.entah die paham ke tak amende tu..hehe.mentang2 la comel.

ni lah tok saya.dia pun comel jugak =p

yang ni..er,x ingat nama.tapi comel sangat2.mintak pose macam2,dia ikut je dgn redha ^_^"


byk lagi gamba budak2 comel ni.tapi tatau knp harini internet macam slow gila.maka sikit2 je cukup lah kann~ok,jumpa lagi next post.selamat bercuti kawan2 semua.ehh,cuti-cuti jugak,jangan lupe buat homework yeh =p

bye!


p/s:radzi,aku rindu adik kau,kudin.ok lah,hazim jugak.hahah.tibe2 terjumpa gamba ni


ekceli tade idea nak blog pasal ape.

No comments :