Sunday, January 11, 2009

tiada tujuan

salam

maaf tiada update utk masa yg agk panjang.
bizi tu satu hal.kemalasan nak menaip pn satu hal.
apa yg penting bagiku jika mndapat masa terluang sekarang adalah; tido
3 mggu berada di sem baru ini
aku dpt rs kan sem ni terlalu sgt lah tough
kebizian melampau buat hidup aku kucar kacir sedikit
di tambah pula mslh2 kecil dr sekeliling
mmbuatkan aku hampir putus asa
dan bertanya kembali..ini kah yg aku mahukan utk selama-lamanya?
hurm...
itu sedikit sebanyak yg aku boleh bagitahu
tapi..knp aku sll rs mcm ni?
knp org lain tidak begini pun?

...
...
...

emosi sebenarnya boleh di kawal.
kalau tak di kawal
itu yg buat kita kelihatan bodoh kerna dikawal oleh emosi
tapi,jika di renungkan..
aku rasa..aku masih mampu mengawal emosiku
aku seboleh-bolehnya cuba utk tidak melemparkan kemarahanku kpd org laen
meninggikan suara bukan cara ku
jika terlepas pn,aku akn minta maaf balik kt org tu..
kerna aku tahu,bila aku buat begitu tanpa meminta maaf,aku akn membuatkan org yg di marahi itu,sgt mmbenci diri ku
aku x mahu di benci.
tapi apa kan daya.ini hanya prinsip aku.org laen tidak mungkin begini.mungkin lain pula cara mereka.
ini yg mnyebabkan sll berlakunya perselisihan fhm dlm persahabatan.
kata org, 'takde give and take nye'


teet...


aku tak tahu nak tulis apa lagi
tiba-tiba tgn lenguh sgt menaip.
hati pula tak tenang memikirkan assignment.

tiada ending yg bgs utk post ini.
jadi,akhir kata..
jika kamu emosi,aku juga emosi
igt pesanku

oh.sedang aku browse internet,aku terjumpa ini
Success comes in cans, not cant's
baek punya motivation utk aku.hehe
blog ini akn ku tgglkan bersarang kembali.
wasalam

No comments :