Monday, October 1, 2012

contest lagi

salam hai hai~ haritu cakap nak update ape yang saya menang sepanjang bulan ramadhan tu kan?haa ini lah dia sedikit sebanyak yang saya dapat..take note, ni yang saya punya je tau..tak campur yang mak abah adik abang dok menang..huhu sebab tak terupdate dah..hehe ^_^"

okay yang ni contest POWER ROOT..minum any product dia and hantar clip air tin tu..so ada one time tu kitorang 1 family asyik minum Oligo jerr sebab nak kumpul penutup tin..hehehe..hasilnya, dapatlah sebiji samsung galaxy note..hadiah tempat ke-3 ker ke-2 tak silap..hadiah utama dapat pergi ke old trafford kott..haa

second ni taktau dah contest apa.lama sangat baru teringat nak gi amik hadiah tu kat office organiser..dapat sebuah beg balik kampung Adidas.hehe.seronokla abang saya teww dapat beg ni..

this one pulak, contest raya majalah Nona.hehe..ade 4 winner and i'm one of them..dapat dua pasang baju kurung Rizalman uolls..hehe..tak pasal pasal jadi datin glemer masa raya haritu.hihi ^_^"

and this one dapat consolation contest berus gigi Jordan.dapat dua set sebab satu lagi nama mak saya.kekeke..1 set ni worth rm100 jordan punya product..

pastu yang latest ni contest siswamerdeka by kementerian pelajaran malaysia.hehuhu..segannya laa contest yang kena mintak orang vote vote ni -__-" memula kena buat slogan kt twitter..contohnya: saya siswamerdeka kerana....... blablabla..cakap berkarisma la sket kan dalam slogan tu.hihi..pastu dia select top 20 slogan..the next day select top 10 pulak..haa yang lepas top 10 ni la yg kena carik vote banyak banyak..tapi juri awam(a.k.a. voting) cuma 30% jer..so another 70% juri dari pihak diorang..huhu at the end of the voting day, aku nye vote ade 94 je.jauh tertinggal kat belakang..number 7 kot kalau di kira-kira based on vote tu T__T

prize giving ceremony kt saloma bistro..since tak pernah lagi jejak and makan kat situ, so datang jelah kann..walaupun tahu peluang nak menang tu sipi-sipi je..at least kalau tak menang, dapat makan sedap =')


sekali jeng jeng jeng, masa dia umumkan winner, i'm in the top 5..hahaha.terkezut mak..terharu pun ado..pastu kena naik pentas and pengacara tu interview sikit2..haa bila berdiri depan menteri and ramai press, aku jadi nervous semacam..so masa dia tanya apa slogan, aku cm err..tak ingat...kyaa!maluunye X__X

ok skip that part, aku dpt number 4.hehehe..dapat la piala (weee~ lama tak dapat piala2 ni), sijil penyertaan and duit rm100..jadi laaa kann.alhamdullilah :)) antara budak uia yang menang jugak, huda (3rd place twitter) and fahmi (1st place video)

sebelum balik, sempat la amik gambar dgn pengacara haritu, kamal adli..kekeke..towkay raja lawak pn emcee jugak.tapi tak terjumpa pulak dia~

hoho..sekian update contest buat masa ni..jadi, ape tunggu lagi? jom la masuk contest..hehehe..petua dah bagi dah..pembakar semangat pun dah bagi..nak ape lagi? XD

No comments :