Tuesday, January 24, 2012

legally right, morally wrong

pernah tak korang lepak sesama kawan kawan (lelaki & perempuan) and bila the guys cakap 'pergh awek tu melets siuttt,,seksi siutt..body cutting camni camtu siutt' and cerita camana diorang ghairah excited tengok perempuan itu..sama jugak bila ade perempuan ni yang full heartedly cerita about this guy yang handsome gilaa,badan ada 6pax lah,muscle berketul ketul lah..yang hot habislah kiranye ni..haa,pernah?mesti selalu kan?

kalau aku la..aku selalu rasa tak selesa bila ada dalam situasi macam ni...sbb aku rasa maluu..emm,taktau nak explain camana feeling ni....huhu....kalau korang lelaki,mesti korang akan pikir ape ke gatal sgt pompuan ni cite pasal laki sampai mcm tu...and kalau yg perempuan pulak,mesti pikir..ish dh sangap sangat la tu laki ni..haaa..itu kalau yg member2 rapat..cuba kalau member yang lepak sama tu bukan dari  kalangan kawan kawan rapat kita, mesti dia dah ade this one different perspectives pasal kita..yang pastinya negatif la kan..haa,dari situ dah boleh timbul fitnah kot~


so, ape ape pun just keep it to yourself lah.or kalau tak tahan nau nak cerita kat orang punn..citer jela kat member2 yg same gender dgn kau..(tapi tak guna jugak kalau cerita sesama gender tapi  bincangnya kat laman sosial cam facebook ke..twitter ke.. *ergh ayat skema* sebab orang lain boleh je baca jugak)

and one more thing, tak payah siap nak bagi rate sangat laa tahap ke-seksian-an lelaki/perempuan yg dikatakan itu..

sebab aku rasa itu tak proper. aku rasa lah.

kalau kau rasa aku kolot, fine. cuma pls respect feeling setiap orang di sekeliling kau tu.

tu je..






sekian..

this is just my opinion.huhu


gitu..tetibe taruk gambar kaed gallery masa heritage exhibition 2011.motipp?

No comments :