Tuesday, March 2, 2010

pendek je

saya jarang guna maxis dah.sebab fon maxis tu susah sgt detect line.kalau dapat mesej pun selepas 2-3jam after orang tuh send.so,katelah nak ajak saya makan tengahari ke,send lah mesej pukul 10 pagi.huhu T.T

kalau perut tgh kosong sgt jangan terus taram makan pedas ber-airkan neslo ais.nanti sakit perut.xcaye,buat la T.T

scale ruler saya hilang time2 kritikal cemni.erghh.seb baik dpt pinjam kabir punya.hai scale ruler,aku seru kau kuar dari tempat asalmu.PAAM! *hentak tanah cam dalam citer jangan pandang belakang*

rumours spread sooo fast.ok.saya taksuke

last skali,sesapa yang mulut tuh agak takde insurans,bawak2 la tapis sikit mulut anda.kite tak pernah cakap.kenal pun x rapat pastu nak komen2 plak.hengat kau tu diva sangat?patutla orang dok ckp2 pasal perangai kau.dulu aku malas nak pecaya sebab aku tak pernah kena..huh~

wohhh,tergarang pulak

okeh,babai.saye ade crit jumat ni

4 comments :

Mahirah M said...

"You know you are important when people can't stop talking about you"

Hang in there :)

mindreader said...

oh well nad,myra pun da fedap...mcm2 org duk ckp...betunang la,da kawen la...mcm2!merepek...jaja cerita merate2,dah la tatau btul ke x...SGT2 shallow org2 begini...kecoh yg amat...menyampah btul...pergi tengok cermin dulu...

donad said...

hi mahirah!lame x nampak.btw,nice quote :)

myra:mulut org kann..mane boleh halang.asalkan kite happy sudah ^^

Afiqah Mohammad said...

nad. still gne no lme ke?