Monday, February 22, 2010

Sape la plak ni

Lega gile crit harini takjadi.walaupun cam menggelabah jugak la nak siapkan.at least pasni blh tggl tacap2 je.xdela penat sgt.hehe.so,kegelabahan sem ni semakin Nampak dah..dia datang*jeng3*
Number celcom yang aku guna sekarang ni banyak btol penunggu nya.*bayangkan baca sambil ni ade background lagu amarah,yg siti nurhaliza ngan kris dayanti nyanyi tu.* boleh kate every week mesti ada unknown number tipon tanya ‘boleh ckp dgn incik sabri?” and kebanyakan yang telefon tu adelah dari bank2 dan syarikat2 perabot yang telefon untuk mintak hutang.so aku selalu la dapat mesej berbaur marah2 cakap sila bayar tunggakan anda.erghh..teqei aku ceni.penat tau kena terangkan everytime kena tanya supaya orang2 bank tu paham and tak call number aku balik.tapi kalau aku di tempat mereka pun,aku mesti fikir ini taktik nak larikan diri.ye dak?adoi..sapo lah sabri niii??keluar kah dari tempat persembunyian kauu.oo..dh bhutang tros buang number ni aa.suke hati jek..nasib aku lah kan dpt number recycle dr tuan yg bermasalah.
Minggu ni masuk minggu ke tiga aku tak balik rumah.wah,pencapaian!seb bek jumaat ni cuti maulidur rasul.oyeah2 ^_^

1 comment :

ilhamsaiful said...

HAHAHAHAHAHAHAHAH nadddd siannye kat awak!!!! teteqei eh? hehehe serious kalau ham pun tension. dah la mintak hutang! mcm kite plak yg berhutang kan. ish... tp betul lah, kegelabhan dah muncul