Saturday, March 6, 2010

robot

Lega sangatttt3 crit dah habis tadi.bende paling gilo terjadi.drawing2 section and elevations aku yg buat time pre-crit 2 tu hilang.memang meroyan kejaplah kan aku kat studio smlm.tak pasai2 kena buat balik SEMUA tu semula.and masa yang aku sedar drawing tu hilang dalam kul 1 petang gitu..erghh,ten cen gilaaaa.. xsampai 24jam lg nak present kot..teqei habis.rasa nak nangis bile mengadu kat semua orang.yg dak2 kat studio lak xmembantu.g gelakkan je plak..haa ,jadi emo laa aku cemtu.Xpasal2 ajark,zul ngan meen kena tempias marah,aisehman..sori la yep :p

Hasil buat keje non stop macam robot tu,aku bejaya siapkan semua drawing kul3 pagi.wiwiwi..rasa hebat.eh tak.rase nak nangis nak guling2 pun ada sebab xsangka bejaya siapkan =’)

so,hadiah kepada diri sendiri sebab bejaya siapkan sume ni tido sampai subuh.haha,pastu,padan la muka aku mokap ngan sanitary layout pun xbuat.ok lah tu..asalkan yg utama nye aku dah buat.hua3

ade hikmah semua ni terjadi =)

Okay,lagi 12 hari nak final presentation.Chaiyok2.btw,thanx to those who cared dan bagi support ^_^


p/s:menangislah sepuasnya kalau itu yang akan buat kau rasa lebih lega.ni advice dari aku.hehe =P

No comments :