Saturday, March 7, 2009

isi masa

semalam adelah kumuncak kepade kebizian aku utk 2 minggu berturut2.
hehe.final crit kot..haishh..
tak tido aku mlm tu semate sbb nak siapkan sume drawing..
aku tatau knp aku lmbt siap sdgkan byk je yg aku dh wat before tu
huhuHi5 Emoticon

awal2 masa proses nak siapkan drwng ni,
kesihatan aku cm terganggu sikit
sesak nafas.hati berdebar
maka secara otomatiknya,ini mmbuatkan aku pun mengalami gangguan emosi
gilo sedih mlm tu aku pun taktau knp
Hi5 Emoticon

tapi,mcm biasa,bangun je dr tido,
keadaan aku akn pulih
alhamdullilah :))
Hi5 Emoticon"semangat2!"

dan aku pun meneruskan perjuangan menyiapkan drawing ku dgn bersungguh2.
pada penghujung c rit session,aku mampu tersenyum kembali mengingatkan apa yg bro azlan ckp.kui3Hi5 Emoticon

petangnya,aku pun dijemput oleh mak abah utk pulang ke rumah.
Hi5 Emoticonoyeah2!
hehe.itulah ending minggu yg hectic ni.
naseb baek ending yang cun.
kalo lah x cun,nangis aku sorg2

okehh,slmt berhujung minggu semua!
Hi5 Emoticon



dan..
salam sayang dari nad donad(pergh),
Hi5 Emoticon


p/s:selitan tah ape2 di bwh ni.saje2 je buat :)



Your Brain is 60% Female, 40% Male



Your brain is a healthy mix of male and female

You are both sensitive and savvy

Rational and reasonable, you tend to keep level headed

But you also tend to wear your heart on your sleeve






You Act Like You Are 19 Years Old



You are a teenager at heart. You don't quite feel like a grown up yet, but you don't feel like a kid.

You question authority and are still trying to find your place in this world.



You're quite rebellious, and you don't like being told what to do. You like to do things your way.

You have your own unique style, taste in music, and outlook on life.

No comments :